david_ Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Rösta! Själv tycker jag Hip Hop är bäst... Skriv också favorit låt, jag tycker J.Known-tipsy är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Blamm, otroligt många liknande trådar.. Passar också bättre i musik, film & grafik. Vote: Hiphop Måste jag välja är det jusst nu Promoe - Calm down Edit: Du kunde väll tagit med Reggae också? Redigerad 14 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Blamm, otroligt många liknande trådar.. Passar också bättre i musik, film & grafik. Vote: Hiphop Måste jag välja är det jusst nu Promoe - Calm down Edit: Du kunde väll tagit med Reggae också? Oj glömde det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 all musik (opera klassas inte som musik!) den ända riktiga techno/trancen e slagsmålsklubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vote: Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag lyssnar på hårdrock. Metal (ej death metal vad jag vet... Vad är Slayer? )Rock Punk (Var är den) VOTE: Hårdrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Humm ja Rock´n´Roll säger jag....!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) lyssnar på linkin park och linkin park går inte att fastställa som rock eller rap. dom är lite vadsomhälst, så.... vote: nada edit: lyssnar ganska mycket på emotion 98.3 (radiokanalen från SA) och K-dst (radiokanalen från SA) Redigerad 14 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är inte dom typ Nu-Metal? Svammlar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 VOTE: Rock... fast jag lyssnar typ på allt från 50-60-70-80 talet Blues,Rock,Soul,Funk,Rock'n'Roll, Favorit artist, jag vet inte riktigt men Yngwie Malmsteen Van Halen Chuck Berry Johnny Winter ZZ top Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Kyuss Clawfinger Korn Slipknot Metallica ICP <- 2 låtar Dark Lotus <- 2 låtar Voivod <- 1 låt LOK <- 1 låt Moonspell <- 1 låt (hed) pe In Flames Där är allt jag lyssnar på, röstade inte på nånting... Btw. är det nåt fel på Musik-forumet? Redigerad 14 december, 2004 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Är inte dom typ Nu-Metal? Svammlar jag? nja, delvis. det är typ nu-metal-alternative-techno-garage rock-rap. så skulle jag utrycka mig iallafall Redigerad 14 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Du kunde bara haft Metal också... rösta på Hårdrock för Lyssnar inte på Death metal , men lyssnar mycket på Nu-metal och heavy metal. Favorit banden : (Topp 5) System of a down Nirvana In Flames Nirvana Slipknot Favorit låt just nu : In Flames World of promises Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 trance/dance/techno hade varit ett bra alternativ och tråden hade legat bättre i musik grafik film forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nullvote. Hiphop, funk, jazz, pop, soul, reggae, rock, gammalt, drum-n-bass, ragga, house... Äh, jag gillardet mesta, fast lyssnar mest på hiphop och annan svart musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Just nu är det death-metal, i from av Opeth, Dissection och Bloodbath som är störst. Bästa låtar?... komigen... Kan inte säga vilka som är bäst, då alla är mer eller mindre bra på sina egna sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nullvote. Hiphop, funk, jazz, pop, soul, reggae, rock, gammalt, drum-n-bass, ragga, house... Äh, jag gillardet mesta, fast lyssnar mest på hiphop och annan svart musik. wooo, comeon my rastaman!! Rastaman vibration olalaaaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 lyssnar på mycket mellan dödsmetal och hårdrock. lite både och. Vote: death-metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Lyssnar mest på hårdrock och metal. Just nu ganska mycket death metal. Vote: Hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Linkin park dom eager.......... Vote:hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts