mickemannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 lol. dom skriver att en vespa går i 190 km/h på 90 talet ! den går i 190.. alla hojar går i 190 men med olika accelration nej det finns ingen FCR900 med dekaler, men det finns en med helkåpa och en naken (har för mig att det finns en med halvkåpa också, altså glas men motorn är synlig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 den går i 190.. alla hojar går i 190 men med olika accelration nej det finns ingen FCR900 med dekaler, men det finns en med helkåpa och en naken (har för mig att det finns en med halvkåpa också, altså glas men motorn är synlig) Usch va coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Någon som kan säga var man mer kan hitta fcr900 än på motorcykel skolan för mitt har blivit cp så den finns inte utanför fastän att jag har guld på allt vill ju helst inte ta en ny sparfil för jag har kommit ganska långt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Svaret är: Ingen aning! Det kan väl lika väl vara en bild på en NRG500...Klistermärkena har ju inte alltid samma nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PimpActionShotgun Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 NRG500 kan man hitta på flygplatsen på andra ön!!!! på mitt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 FCR hittade jag vid en 24/7 affär nära Emerald Isle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Om man tittar lite så står det såhär under bilden: 'Ort: Roca Escalante' ort är väl tyska för ungefär plats på svenska? så det är väl bara att hitta den platsen? tittar man under de andra bilderna så står det samma sak, fast andra namn då.. hashburry och så exempelvis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Roca Escalente är i Las Venturras! Inte långt från Erotic Wedding shop och V-Rock Hotel (Det finns ett ostron o en hästsko i poolen där!) Redigerad 8 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Hästsko? vad ska man med det till? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 (redigerad) Svaret är: Ingen aning! Det kan väl lika väl vara en bild på en NRG500...Klistermärkena har ju inte alltid samma nummer. Jo, det står alltid 46 (som Valentino Rossi ) och den bild där det står 1 är en tidig bild som kom långt innan spelet släpptes Redigerad 18 januari, 2005 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts