T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 igår kollade jag på en sida där dom vissar gta bilarna och motorcyklarna så jag kollade på FCr-900 en bild ! den var stylad som nrg-500 med klistermärke och såna grejer ! vart hittar man den eller finns det någon sån FCr-900 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ?? hallo ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Hallå Visa den där bilden tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 aa kolla på den här sidan liknar typ som en Nrg -500 fast med avgas rören lite höre upp http://gta-action.com/SanAndreas/motorr.php bilderna kommer komma typ 6 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 EDIT: och plus + på den här fcr-900 är det en 1 där bak på nrg-500 är det 46 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 det är nog ett kort på en nrg 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Du behöver inte dubbelposta. NRG-500 hittar du på hamnen i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 amee hallo kola på avgas röören och gemför ! på en nrg 500 ligger avgas rören där nere som på en riktig mc men kolla på fcr-900 Jag tror man kan hitta en sån ? eller e jag insane the brian ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 FCR-900 finns i hammnen i san fierro och NRG-500 får man när man har fått guld i allt i motorcykel skolan i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag vet vart man kan hitta den vanliga fcr-900 men vil hitta den "SPORTIGA" fcr ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ee... no? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 amee hallo kola på avgas röören och gemför ! på en nrg 500 ligger avgas rören där nere som på en riktig mc men kolla på fcr-900 Jag tror man kan hitta en sån ? eller e jag insane the brian ! Jag älskar din stavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 HaHahA "LoL"! Tack så mycket ! inga applåder tack eller atografer (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 HaHahA "LoL"! Tack så mycket ! inga applåder tack eller atografer (Stavning?) Jag kommer att anmäla dig till admin för att du kopierade min avatar!! Som jag har slösat en del tid på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag kommer att anmäla dig till admin för att du kopierade min avatar!! Som jag har slösat en del tid på. Ja gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 snälla mulla ber om förlåtelse hemskt mykke gör vad som helst hur ska jag ta bort bilden på avatar ? pleaseeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 okey snälla mulla kom igen nu har jag byttit bild ! Förlåt mig ? :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ang avgasrören, varje gång en hoj spawnas så är det olika avgasrör, finns typ 2-3 olika sorts set-ups för varje hoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 lol. dom skriver att en vespa går i 190 km/h på 90 talet ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ame ere sant ! att det finns en FCR-900 som e stylad med klistermärken och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts