krille_07 Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Hur gör man uppdrag på pole position? kan man tjäna pengar på det? kan man tjäna pengar på glassfabriken? kan man tjäna på boatyard?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 1. Du går in längst bort på Pole Position in i ett rum direkt till vänster och räknar hur mycket pengar du gett bort...600 så ska du få 4000$ där utanför. 2.Du ska hoppa in i glassbilen och trycka på tutan för attt starta sirenen och dela ut glass...50 stycken utan att lämna bilen.....3000$ 3.Hoppa helst in i den vänstra båten o klara missionet där......2000$ blev du glad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Pole postion är segt.. sitta där o se på strippan tills du betalt henne $600.. inget kul.. Cheery Pops är heller inget kul. (oj va jag gnäller nu ) du ska dela ut "glassar".. rekomenderar hamnen... Boat yard Bara jag som tycker båtarna är för svåra att styra i Vice City? Ett litet litet misstag på boat yard så får man ju köra om de.. Jag röstar på lättare styrning till nästa GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 jade e skit jobigt o åka båt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Pole postion är segt.. sitta där o se på strippan tills du betalt henne $600.. inget kul.. Cheery Pops är heller inget kul. (oj va jag gnäller nu ) du ska dela ut "glassar".. rekomenderar hamnen... Boat yard Bara jag som tycker båtarna är för svåra att styra i Vice City? Ett litet litet misstag på boat yard så får man ju köra om de.. Jag röstar på lättare styrning till nästa GTA! asså....kan ni ta den vänstra båten och sluta göra narr av vad folk lägger ner energi på att skriva saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Vadå, dom kanske tycker det e svårt o styra... Jag tycker det e skit lätt... Släpp bara gasen innan och småtryck när ni ska svänga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 asså....kan ni ta den vänstra båten och sluta göra narr av vad folk lägger ner energi på att skriva saker? vem har gjort narr av vem och om vad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts