mulla Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) När jag hade hydran laddade *EDIT* landade jag i spöktågen och dörren var i taket Så den rullar inte av när man kör i 47, den kör snabbare än Hydran och man kör inte i spåret utan himlen. Men synd att styrningen liknar när man styr At-400.¨ Vart ligger spökbilen då? Men jag fick tågen bredvid Millie's hus. Redigerad 14 december, 2004 av mulla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hur ska man tro dig att du har sett ett spöktåg hur vet man äns att den finns tror inte r* har satt in ett sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Ofta! ta en bild om du har sett nått "spöktåg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jo just... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 man fattar inte vad du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Man behöver inte skriva *EDIT* när man lägger till något. Ändra bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är det inte upp till var och en att bestämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts