Jump to content

Hjälp, bigfoot!

Speeder
 Share

Recommended Posts

Det är bara små bögar med små snoppar och personer som bara runkar till bögporr som fuskar.

(Banna mig inte :'( )

*EDIT*

Med andra ord bögar

2 bad men din teori håller inte :( . Jag har flickvän, ingen liten snopp och jag blir äcklad av all sorts porr... Och jag fuskar(på andra spel för jag har inte GTA:SA)Känn dig ÄGD!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det utan problem. och jag började med en kvaddad bil som det kom ut en massa rök och 1-3 krockar till och den skulle börja brinna.

orsaken att jag började med en kvaddad bil var för att jag hade svårt att få tag på lowridebilar. När jag väl lyckades sno en blev det en jävla polisjakt och skjutande från gäng.

Sen orkade jag aldrig köra in i Pay N spray.. fortsatte direkt på uppdraget.

bromsa i rätt tid när man svänger var allt man behövde tänka på.

Redigerad av Commiebastard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bara undrar en sak... Om man andvänder slowmotionfusket, kan man få tillbaka det som vanligt sen då, genom t.e.x. skriva in samma kod igen, eller skriva en motsatt kod som gör att det går fortare?

För jag gillar inte Mount Chiliad Challenge, BMX Challenge, och NRG 500 checkpointgrejen vid hamnen i Sf... :wub:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor