Bubbli Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är bara små bögar med små snoppar och personer som bara runkar till bögporr som fuskar. (Banna mig inte :'( ) *EDIT* Med andra ord bögar 2 bad men din teori håller inte . Jag har flickvän, ingen liten snopp och jag blir äcklad av all sorts porr... Och jag fuskar(på andra spel för jag har inte GTA:SA)Känn dig ÄGD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är bara små bögar med små snoppar och personer som bara runkar till bögporr som fuskar. (Banna mig inte :'( ) *EDIT* Med andra ord bögar skaffa dig ett liv å inte hoppa på andra på det viset å sen om du tycker det är så fel att fuska behöver du inte ens skriva i denna topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Alla har rätt att skriva sin åsikt. Om du tycker att det är roligt att förstöra spelet genom att fuska så gör då det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Alla har rätt att skriva sin åsikt. Om du tycker att det är roligt att förstöra spelet genom att fuska så gör då det. inte å skriva Det är bara små bögar med små snoppar och personer som bara runkar till bögporr som fuskar. för de äre faa inte va vet du om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 men jag har hör om man fuskar och sparar så får man bara 99,9% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är bara små bögar med små snoppar och personer som bara runkar till bögporr som fuskar. (Banna mig inte :'( ) *EDIT* Med andra ord bögar Jaså, så du är en fuskare? ser man på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Jag klarade det utan problem. och jag började med en kvaddad bil som det kom ut en massa rök och 1-3 krockar till och den skulle börja brinna. orsaken att jag började med en kvaddad bil var för att jag hade svårt att få tag på lowridebilar. När jag väl lyckades sno en blev det en jävla polisjakt och skjutande från gäng. Sen orkade jag aldrig köra in i Pay N spray.. fortsatte direkt på uppdraget. bromsa i rätt tid när man svänger var allt man behövde tänka på. Redigerad 14 december, 2004 av Commiebastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Använd en bil med bra väghållning. Savanna är inte den bästa bilen att använda i detta uppdrag. jag föredrar hellre Vodoo eller Blade, så kör med dessa bilar och skippa din moddade Savanna. Byt gärna trådtiteln också, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Jag bara undrar en sak... Om man andvänder slowmotionfusket, kan man få tillbaka det som vanligt sen då, genom t.e.x. skriva in samma kod igen, eller skriva en motsatt kod som gör att det går fortare? För jag gillar inte Mount Chiliad Challenge, BMX Challenge, och NRG 500 checkpointgrejen vid hamnen i Sf... Redigerad 14 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Låt mig ge dig ett tips. Strunta i att fuska och försök klara det på egen hand. Du måste antagligen skriva en motsatt kod, annars kommer nog slowmotionen ökas och det kommer gå ännu långsammare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts