Speeder Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag skrev titeln för att måga skulle kolla. Första lowriderracet är omöjligt för mig. Så att uppdragen skulle bli lättare för varje gång stämmer inte där. Är det någon som har tips om hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Sväng tidigt i kuvorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 köra om, och om, och om, och om och om igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Mja, hade tänkt mig nåt mera liknande "Ta rocketlaunchern och spräng dem" som man kunde göra i VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Använd slowmotionfusket innan det blir grönt ljus. Då går man inte ut ur bilen. Det gjorde jag efter typ tionde försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Använd slowmotionfusket innan det blir grönt ljus. Då går man inte ut ur bilen. Det gjorde jag efter typ tionde försöket. Fungerar det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 JApp. Spelet blir långsammare och man kan ta alla kurvor perfekt. Jag använde det i princip alla racinguppdragen i spelet. Jag är verkligen inte bra på de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 JApp. Spelet blir långsammare och man kan ta alla kurvor perfekt. Jag använde det i princip alla racinguppdragen i spelet. Jag är verkligen inte bra på de. Tack på förhand! Får nog ta att testa, återkommer med resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Jag skrev titeln för att måga skulle kolla. Första lowriderracet är omöjligt för mig. Så att uppdragen skulle bli lättare för varje gång stämmer inte där. Är det någon som har tips om hur jag ska göra? Du behöver ju inte ljuga bara för att folk ska läsa de du skriver Redigerad 14 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag skrev titeln för att måga skulle kolla. Idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Idiot Tycker man är mer idiot om man börjar hålla på som du gör. Låt han ha den titeln om han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad ä slow motion fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Ett fusk så det blir slow-motion såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Du behöver ju inte ljuga bara för att folk ska läsa de du skriver Äh, använder man list så förtjänar man lite beröm, inte tvärtom! ------------------------- ...and you can't spell funeral without fun, hope you had a good time cuz now your life is done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag menade själva koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag menade själva koden Kollat här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Använd slowmotionfusket innan det blir grönt ljus. Då går man inte ut ur bilen. Det gjorde jag efter typ tionde försöket. Spelet blir bara roligare om du inte kör med fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Noob.. det uppdraget är ju hur lätt som helst klara det på första. håll in X så mycket du kan sedan saktar du ned vid kurvorna och trycker på fyrkant medans du svänger. sen gasar du allt vad du har igen. skit lätt! jag lovar att detta funkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Det är bara små bögar med små snoppar och personer som bara runkar till bögporr som fuskar. (Banna mig inte :'( ) *EDIT* Med andra ord bögar Redigerad 14 december, 2004 av Spectre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 haha! snyggt ordval! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts