Jump to content

Bekämpa åldrandet?

Funnylin
 Share

Recommended Posts

Köttis ska se...

kan ju iofs vara en sida som hade samma layout och hette något med BBC också..

men jag har för mig att dom hade det url:et

så W8

Så det du menar är att British Broadcasting Corporation (BBC) låter folk skicka in sina egna artiklar? :(

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller det har du faktiskt, av Frenzy som sa att sidan var fake fast den inte var det

När han skrev att det var en fakesida kom jag att tänka på att det var en BBC kopia som skrev att kungen hade dött efter att ha blivit skjuten under fotbolls EM(?). Trodde att det var den...man kan aldrig vara riktigt säker. Och 1000 år låter fortfarande ganska absurt :P

btw: Tror inte jag skulle vilja leva i tusen år.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4003063.stm

Vill man verkligen bli 1000 år gammal? Och om nu så är fallet, hur skulle världen se ut då?

Hur många barn kan man få under en livstid på 1000 år? Skulle inte världen bli överbefolkad ganska snart?

Är ni positiva till tankesättet att se åldrandet som en sjukdom som bör bekämpas, eller är det här något som människan bör lämna ifred?

Dumma människor pumpar fram en unge varje år så länge de är fertila, medans andra väntar så länge dom kan.

Jag skulle inte bli lika negativ till långa utbildningar som innehåller mycket onödigt (historia, hemkunskap osv), om det skulle ta upp en mindre del av mitt liv!

Jag anser att det bara är positivt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor