Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Köttis ska se... kan ju iofs vara en sida som hade samma layout och hette något med BBC också.. men jag har för mig att dom hade det url:et så W8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Köttis ska se... kan ju iofs vara en sida som hade samma layout och hette något med BBC också.. men jag har för mig att dom hade det url:et så W8 Så det du menar är att British Broadcasting Corporation (BBC) låter folk skicka in sina egna artiklar? Redigerad 14 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hmm kunde inte hitta länken, men det var nån sådan sida som man kunde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hmm kunde inte hitta länken, men det var nån sådan sida som man kunde göra det. Men det var ju inte BBC ellerhur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Har för mig att sidan så ut så jo , men det kan ju vara en fake sida som hade smma layout,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Har för mig att sidan så ut så jo , men det kan ju vara en fake sida som hade smma layout,... Mm, jag vet vilken sida du snackar om. Men den som Funnylin skrev är riktiga BBC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag vettefan, ställer mig i mitten i frågan. Åldrandet bör nog inte betraktas som en sjukdom, tycker inte jag. Man vet ju inte vad som händer efter döden, om det inte händer något speciellt så skulle jag nog hellre leva i 1000 år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Eller det har du faktiskt, av Frenzy som sa att sidan var fake fast den inte var det När han skrev att det var en fakesida kom jag att tänka på att det var en BBC kopia som skrev att kungen hade dött efter att ha blivit skjuten under fotbolls EM(?). Trodde att det var den...man kan aldrig vara riktigt säker. Och 1000 år låter fortfarande ganska absurt btw: Tror inte jag skulle vilja leva i tusen år. Redigerad 14 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Edit2: Fasen jag känner mig lurad, måste få utlopp för min ilska...tvi. Och slår handen i gräddtårtan? (eller va du skrev förut) jag vet inte hur länge jag skulle vilja leva.. skulle vilja bestämma det då jag blir en anningen äldrig 50-60... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4003063.stm Vill man verkligen bli 1000 år gammal? Och om nu så är fallet, hur skulle världen se ut då? Hur många barn kan man få under en livstid på 1000 år? Skulle inte världen bli överbefolkad ganska snart? Är ni positiva till tankesättet att se åldrandet som en sjukdom som bör bekämpas, eller är det här något som människan bör lämna ifred? Dumma människor pumpar fram en unge varje år så länge de är fertila, medans andra väntar så länge dom kan. Jag skulle inte bli lika negativ till långa utbildningar som innehåller mycket onödigt (historia, hemkunskap osv), om det skulle ta upp en mindre del av mitt liv! Jag anser att det bara är positivt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 orka leva i 1000 år?? Borde man inte tröttna (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Att leva i tusen år hade ju varit häftigt. jag menar, använd 2-300 år till att lära dig spela gitarr tex. Och 500 år till att teckna osv. Och hundra år till GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts