Jump to content

Bekämpa åldrandet?

Funnylin
 Share

Recommended Posts

http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4003063.stm

Vill man verkligen bli 1000 år gammal? Och om nu så är fallet, hur skulle världen se ut då?

Hur många barn kan man få under en livstid på 1000 år? Skulle inte världen bli överbefolkad ganska snart?

Är ni positiva till tankesättet att se åldrandet som en sjukdom som bör bekämpas, eller är det här något som människan bör lämna ifred?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Utseende mässigt då?

Det kommer bli jävligt freakat att en äkta 25-åring kan blandas ihop med en tvättäkta 250-åring...

Jo jag tror att dom menar utseendet också.

Låt folk bli hur gamla dom vill, det är deras eget beslut. Jag tvivlar liksom på att det blir såhär:

"- Aa, nu har du levt i 80 år, nu måste vi tyvärr gasa ihjäl dig. Säg hej då till livet."

Förstår inte riktigt vad du menar. Frågan var snarare, bör åldrandet betraktas som en sjukdom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den sidan är en fakesida ju:P

jag har ju förfan själv skirvit en artikel och skickat in så låg den där :P

Shh.

Är det, va fan? J*vla skit...trodde man kunde lita på skiten som postades på flashback...

:P

Edit: btw...skit samma om det är fake. Debatten kan fortgå, eftersom forskarna håller på att bekämpa åldrandet(1000 kanske dock inte låter så rimligt nu när man tänker efter)

Edit2: Fasen jag känner mig lurad, måste få utlopp för min ilska...tvi.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den sidan är en fakesida ju:P

jag har ju förfan själv skirvit en artikel och skickat in så låg den där :P

Nej, det där är den riktiga BBC-sidan. Artikeln är INTE fake så Funnylin, du har inte blivit lurad. Eller det har du faktiskt, av Frenzy som sa att sidan var fake fast den inte var det. :P

Jag skulle inte ha något emot att leva i 1000 år om det var möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor