Funnylin Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 http://news.bbc.co.uk/1/hi/uk/4003063.stm Vill man verkligen bli 1000 år gammal? Och om nu så är fallet, hur skulle världen se ut då? Hur många barn kan man få under en livstid på 1000 år? Skulle inte världen bli överbefolkad ganska snart? Är ni positiva till tankesättet att se åldrandet som en sjukdom som bör bekämpas, eller är det här något som människan bör lämna ifred? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Låt folk leva tills de tröttnar, men jag förstod inte riktigt. Kommer man att må som en 25 åring hela livet också eller? Kommer man att kunna skaffa barn när man blir äldre, uppåt 500 år sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Kommer man att må som en 25 åring hela livet också eller? Kommer man att kunna skaffa barn när man blir äldre, uppåt 500 år sådär? Ja det kommer man, på båda frågorna. 500-års kris...den berömda medelålderskrisen flyttas fram lite. Redigerad 13 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Hm... Åldrandet är en sjukdom? Isf har alla levande varelser på den här planeten den sjukdomen. Vissa vill leva längre än andra... Äh, vafan jag svammlar bara. Nu går jag och sover... Godnatt. Redigerad 13 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Ja det kommer man, på båda frågorna. 500-års kris...den berömda medelålderskrisen flyttas fram lite. Utseende mässigt då? Det kommer bli jävligt freakat att en äkta 25-åring kan blandas ihop med en tvättäkta 250-åring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Utseende mässigt då? Det kommer bli jävligt freakat att en äkta 25-åring kan blandas ihop med en tvättäkta 250-åring... Jo jag tror att dom menar utseendet också. Låt folk bli hur gamla dom vill, det är deras eget beslut. Jag tvivlar liksom på att det blir såhär: "- Aa, nu har du levt i 80 år, nu måste vi tyvärr gasa ihjäl dig. Säg hej då till livet." Förstår inte riktigt vad du menar. Frågan var snarare, bör åldrandet betraktas som en sjukdom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag lever inte då... så orka bry sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag lever inte då... så orka bry sig This means that all parts of the project should be fully working in mice within just 10 years and we might take only another 10 years to get them all working in humans. Om 10-20 år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hur fan blir man 1000år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Den sidan är en fakesida ju:P jag har ju förfan själv skirvit en artikel och skickat in så låg den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Den sidan är en fakesida ju:P jag har ju förfan själv skirvit en artikel och skickat in så låg den där Shh. Är det, va fan? J*vla skit...trodde man kunde lita på skiten som postades på flashback... Edit: btw...skit samma om det är fake. Debatten kan fortgå, eftersom forskarna håller på att bekämpa åldrandet(1000 kanske dock inte låter så rimligt nu när man tänker efter) Edit2: Fasen jag känner mig lurad, måste få utlopp för min ilska...tvi. Redigerad 14 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Om 10-20 år? men jag tänker inte sluta åldras, så jag lever inte när dom som ska sluta åldras blir riktigt gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 nja... 1000 ar är väl lite absurt... men förut lag ju medellängeden pa livet 30 ar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Skulle nog inte vilja leva längre än MAX 90 / 100 år eftersom man troligen inte är i så bra skick då, troligen ganska svag i kroppen och sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Den sidan är en fakesida ju:P jag har ju förfan själv skirvit en artikel och skickat in så låg den där Nej, det där är den riktiga BBC-sidan. Artikeln är INTE fake så Funnylin, du har inte blivit lurad. Eller det har du faktiskt, av Frenzy som sa att sidan var fake fast den inte var det. Jag skulle inte ha något emot att leva i 1000 år om det var möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Om ja förblir lika snygg, sexig, attraktiv, rolig, stark... så visst fan ska ja leva 1000 år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Skulle nog inte vilja leva längre än MAX 90 / 100 år eftersom man troligen inte är i så bra skick då, troligen ganska svag i kroppen och sjuk. Nix, det var ju det tekniken skulle motverka. Så om 350 år ska du fortfarande vara lika stark som när du var 25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Arvid: Så du menar när jag skrev min artikel om att jag sett hitler i min trädgård så var den sann ? de var JAG som skrev den !! och min polare skrev en om att kungen var död ? var den också sann ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Människor är gjorda för att dö, lämna det ifred. ...bara för att öron är fula ska vi inte modifiera dom snyggare heller, haha. ------------------- Well, you can't spell REMINDER without MIND, don't mind me, I'm just a bit forgetful sometimes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 adress till att skicka in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts