gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) jag tycker att gta3 va längre med vc är skönare va tycker ni om längden då? Redigerad 7 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 på tok för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 JO....jag klarade allt i torsdags.....trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag är på sista uppdraget nu och de känns ju lite vemodigt... Vill ta lite h.p och såna grejer innan de är klart.. Men seriöst... jag köpte spelet när de kom den 8 nov och har spelat de så gott som varje dag.. Jag vet iaf inget annat spel som jag kan spela sååå mycket såååå länge iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag är på sista uppdraget nu och de känns ju lite vemodigt... Vill ta lite h.p och såna grejer innan de är klart.. Men seriöst... jag köpte spelet när de kom den 8 nov och har spelat de så gott som varje dag.. Jag vet iaf inget annat spel som jag kan spela sååå mycket såååå länge iaf... jag håller helt med mig du kan ju fixa hidden packes efter också spelet slutar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag är på sista uppdraget nu och de känns ju lite vemodigt... Vill ta lite h.p och såna grejer innan de är klart.. Men seriöst... jag köpte spelet när de kom den 8 nov och har spelat de så gott som varje dag.. Jag vet iaf inget annat spel som jag kan spela sååå mycket såååå länge iaf... Fan..då sitter vi i samma båt.......men du gör rätt i att ta h.p nu innan sista uppdraget....jag har liksom inget intresse för det nu.....BARA HUNTER MISSIONS HAHA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Även om själva Bakgrundshistorian är lite kort så kan man inte tröttna på VC... Det tar lixom aldrig slut!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 sluta gnäll på VC! först är det ett J*vla liv om att det e så grymt. då var snacket: bikinibrudar, motorcyckel, helikopter, båtar, motorsågar, Medmera. nu är snacket; kort, inte kul, natten e för ljus, för mykke buggar, inte kul me brudar. VC är ett spel med lång hållbarhet det är ett spel som man inte tröttnar på i första taget. Till dom som har klarat av VC: Ni tänker lägga upp det på hyllan och låta de ligga där i ett par månader, gör inte det! VC är ett spel som det alltid händer saker på så sätt er ner slå på PS2 och spela! lek galningar det händer alltid nåt nytt! vill ni inte det så börja från början med spelet från första uppdraget till sista, så kanske det är skojigare. LÄGG INTE VC PÅ HYLLAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 Jag antar att hur långt dom än hade gjort Vice City så hade folk ändå klagat.....SÅ DÄRFÖR: Kommer man i framtida online versioner kunna ladda hem nya yppdrag....SOFT!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 (redigerad) jag är inne på min andra omgång nu... har klarat pizza vigilante fireman och h.p... håller på att köpa grejer nu, fan vad ambulansuppdragen e svåra! visst lättare än gta3 men det kommer ju alltid nån som man skall hämta som står där man inte kommer in, när man är på level10, samma sak på pizzan... oerhört frustrerande... Redigerad 9 december, 2002 av Sylt-Tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 GTA Vice City är inte kort! Det är mycket mycket längre än de flesta andra spel och innan man har klarat det så måste man ju ha "100%" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Bra sakt hulte!!!! Vill bara säga en sak:_________________________________ Jo hulte vet du att varje dag så trycker jag på länken..... Så jag ger dig 30 öre (eller vad de va) per dag...... Undrar hur många fler som gör det.....du skulle tjäna mycket mer om alla gjorde de ......aja....GTA SAJTEN KNÄCKER ÄNDÅ!! __________________________________________________ ok tillbaka till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Själva storyn är för kort . . . Men spelet är det bästa som finns!!!! Jag måste ta alla h.p , Vigilante, paramedic, pizzaboy, firetruck och rampge hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts