T-ReeX Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Eftersom jag blev medlem nyss på den här hemsidan ! hur lägger man upp dom liila bild loggorna under namnet när man skriver ? :"> Redigerad 13 december, 2004 av T-ReeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 finns nån som har en karta typ som visar vart alla tjejer ligger? Läs det här först: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Denise Robinson - Los Santos: Brinnande hus - 16.00 till 06.00 Michelle Cannes - Mekaniker - San Fierro - Driving school - 00.01 till 12.00 Helena Wankstein - Blueberry: Ammu-Nation shooting range - 08.00 till 12.00 och 14.00 till 02.00 Barbara Shternvart - El Quebrados, Desert, Polisens parkering - 16.00 till 06.00 Katie Zhan - Avispa Country Club, San Fierro: golf banan 12.00 - 00.00 Millie Perkins - Caligulas Palace, Las Venturas - 02.00 till 10.00 och 14.00 till 18.00 Jag förstår inte riktigt det svåra med att trycka start -> och zooma in kartan och leta efter rätta ortsnamnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 finns nån som har en karta typ som visar vart alla tjejer ligger? haha kan misstolkas *vart alla tjejer ligger?* hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Eftersom jag blev medlem nyss på den här hemsidan ! hur lägger man upp dom liila bild loggorna under namnet när man skriver ? :"> gå in på my controls; edit signature, så hittar du svaret. annars så kan du ju söka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 och vart hittar man " My Controls" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 och vart hittar man " My Controls" ? Tryck på ditt eget namn, My Controls(?), Avatar options, eller Signatur. <--- Avatar | | | Signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad för kläder ska man få av Millie Parkins? För jag har redan 100% med henne men har inte fått några kläder av henne för utom dom som man fick i porrbutiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad för kläder ska man få av Millie Parkins? För jag har redan 100% med henne men har inte fått några kläder av henne för utom dom som man fick i porrbutiken. Det är dom du får... (Gimp Suit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Oki. tack så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är lungan... Bara att bjuda igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 och vart hittar man " My Controls" ? Den bilden är så stor att den inte blir snygg som avtar. Och den är för stor för att du ska kunna ha den i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 På tal om tjejer--Har någon här sett "porr" tjejen på planchen man fick med? Hon med blont hår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 nä det har jag missat....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts