Jump to content

End of the line

Recommended Posts

asså jag har klarat det förut men jag körde om spelet och nu så håller jag på och hakar upp mig på en grej!! När man ska fånga sweet så flyger han bara förbi bilen, ska jag vara precis under honom eller en bit ifrån så han flyger in i bilen typ ? hjälp! :)

om du klarat de förut lär du väll veta hur man gör? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du klarat de förut lär du väll veta hur man gör? :P

jag visste att nån skulle säga så, så här lyder det : Jag körde new game för jag hade klarat story och tänkte att jag skulle köra om det och sen när jag sparade fick jag som reflex att spara på min "vanliga" save och översatt den så jag körde om allt igen. och nu måste jag ta över alla hoods o skit igen. och jag är fortfarande där men jag kan ju berätta hur det slutar ?

*spoiler*

Jo man jagar sen tennpenny omkring i stan sweet kör och man skjuter, sen så tappar han kontrollen och kör ner för bron.

Inte för att jag tror att du endå kommer tro på mig men men.. aja. värt ett försök :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag visste att nån skulle säga så, så här lyder det : Jag körde new game för jag hade klarat story och tänkte att jag skulle köra om det och sen när jag sparade fick jag som reflex att spara på min "vanliga" save och översatt den så jag körde om allt igen. och nu måste jag ta över alla hoods o skit igen. och jag är fortfarande där men jag kan ju berätta hur det slutar ?

*spoiler*

Jo man jagar sen tennpenny omkring i stan sweet kör och man skjuter, sen så tappar han kontrollen och kör ner för bron.

Inte för att jag tror att du endå kommer tro på mig men men.. aja. värt ett försök :(

sa väll aldrig att ja inte trodde dig? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*spoiler*

Inte för att jag tror att du endå kommer tro på mig men men.. aja. värt ett försök (:!!!:)

Jag är på End of the line nu.. Efter att man räddat Sweet från brandbilen, alltså att han inte ramlar ner.. Ah.. Efteråt så liknar det ju Just business. Ska man bara skjuta på allt annat förutom han som hänger kvar i stegen? Hm..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor