Tigern Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Någon som spelar Dawn Of War? Det är faktiskt mycket roligt, ska spela det imorgon LAN med mina kompisar! Härligt! Jag brukar va Space Marines! Dom e bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jup, det är super skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 spelar lite då och då Len e fett skoj körde lan i helgen Kör nog oftast med space marines eller eldar typ Fast längtar till tau modden kommer då kommer jag sitta och spela tau Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 spelar lite då och då Len e fett skoj körde lan i helgen Kör nog oftast med space marines eller eldar typ Fast längtar till tau modden kommer då kommer jag sitta och spela tau Vad är tau? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Vad är tau? en ras Förresten när kommer den modden ut? Redigerad 14 december, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 en ras Förresten när kommer den modden ut? vete fan dom har inte sagt något vad jag vet iaf. Men tau hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vete fan dom har inte sagt något vad jag vet iaf. Men tau hemsidan Hoppas det kommer fler raser som tyranids, sisters of battle, imperial guards Lirar Warhammer 40k på riktigt så jag vet typ alla namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 HAHAHA NI SUGER. JÄVLA WARGHAMMARE HAHAHAHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hoppas det kommer fler raser som tyranids, sisters of battle, imperial guards Lirar Warhammer 40k på riktigt så jag vet typ alla namn. japp tyranids finsn en mod vet ej adressen men sett några screens.. Imperial guards finns ickså.. ute men den e inte så bra... Sistsers of battle tror jag inte finns och lär nog inte finnas och sedan ja ja vet inte men de finns ju lite fler saker också @ pixi va fan e warghammare ? mogen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) japp tyranids finsn en mod vet ej adressen men sett några screens.. Imperial guards finns ickså.. ute men den e inte så bra... Sistsers of battle tror jag inte finns och lär nog inte finnas och sedan ja ja vet inte men de finns ju lite fler saker också @ pixi va fan e warghammare ? mogen ? Kan du försöka leta lite! EDIT: Tyranids modden! www.dudeslair.com/dow/ Daemonhunters modden! Daemonhunters Redigerad 15 december, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Kan du försöka leta lite! EDIT: Tyranids modden! www.dudeslair.com/dow/ Daemonhunters modden! Daemonhunters jajaj imperial gurads vet inte om de va den jag lirade har för mig att det fanns 2 men de va inte den men jag tror att denna e mkt bättre. Redigerad 15 december, 2004 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 I expansionen kommer det två nya raser, Imperial Guards och Tyranids tror jag att det var. (Men kommer nog ändå spela me Space Marines) haha, får se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 I expansionen kommer det två nya raser, Imperial Guards och Tyranids tror jag att det var. (Men kommer nog ändå spela me Space Marines) haha, får se ere bekräftat att det ska komma en expansion ??? hoppas dom gör tyranids bra (:!!! snabba så att dom kan klösa upp motståndaren i bitar innan dom hinner o bli skjutna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Vad gör man på detta spel? Ge lite info! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Vad gör man på detta spel? Ge lite info! ett rts med warhammer snubbar eller vad man ska säga. Några screens här¨ Ja va fan ska man säga (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Vad gör man på detta spel? Det kan den som gör ett rum i spelet bestäma själv. Man behöver inga arbetare som jobbar ihop resurser.. På varje bana finns det ett gäng plattformar som varje lag kan ta över för att få resurser snabbare. När dom tagit över en plattform kan dom bygga S.K "Listening Posts" där, om du har byggt en listening posts på en plattform får du mer resurser från den plattformen och kan bygga olika enheter därifrån.. Du kan bara bygga byggnader runt din huvudbas eller runt en plattform du har byggt en "listening post" på. Man bygger inte en gubbe i taget, man bygger små squadroner som man kan uppgradera med mer medlemmar, raket gevär, eldkastare och massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Gå in på http://www.dawnofwargame.com, det är den officiella hemsida.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts