gurfi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Visst, det finns många trevliga här, men också många rent ut sagt grymma som tror dem äger världen och trycker ned andra om dem gör not' fel eller not' som dem inte tycker om. Gillar inte den attityden men alla har sin egen attityd och det kan jag inte ändra på...Men jag är även medlem i ett annat forum och där finns inte non' som är "osjyst" utan man korrigerar varandra vänlgit och kanske säger "Du gjorde lite fel där..." eller om man råkar göra en ny tråd om gammalt ämne så skriver dem "Detta ämnet finns redan i en annan tråd så du kan ju skriva där, hoppas du får bätre svar där!"...några exempel, man blir så glad av att komma dit...så det är not at tänka på för dem 20% (ungefärlig gissning på alla med dålig attityd som är medlemmar inte bara aktiva) som jag tycker finns här med dålig attityd...kanske dessa 10% som också gör så att GTA serien smutskastas i medierna.... Om någon vill läsa nogon nedtryckande komentar kan ni kolla i tråden där jag skrev om hur jag ville min CJ skulle vara och bli... Men till er som aldrig säger not osjyst här ger jag tio stjärnor utav tio möjliga! Keep up the good work guys! håller me till 100%, orkade inte bara skriva det så jag gjorde en förenklad version av det hela på sid 1 i mitten Redigerad 14 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 här är anledningen för att jag tycker som jag tycker, kanske förståligt och jag hoppas att folk får upp ögonen för detta... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=23075&st=0& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Säg vad ni vill om denna topicen men det känns som att detta är något väldigt aktuellt att ta upp. Dett finns ett par människor som tydligen har som sysselsättning att gnälla klaga och trycka ner andra personer och deras inlägg. Tycker detta är en jävla stil av er. Ni klagar på att en människa postar ett ovidkommande inlägg men vad händer då när ni kommer med era jobbiga och barnsliga kommentarer. Då blir det bara ännu mera skit ju. Så jag ber er, snälla låt nu bli att klaga och pipa, vi är inga pensionärer så varför ska vi då bete oss som sådanna??? Skärp er! MVH Micke FY FAN VA ONÖDIGT, HUR KAN DU VARA SÅ JÄVLA DUM OCH HOPPAD DU DÖÖÖR IRLLLL!!!!!!!!!1 Menar du sånt? ^^ Men håller med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 FY FAN VA ONÖDIGT, HUR KAN DU VARA SÅ JÄVLA DUM OCH HOPPAD DU DÖÖÖR IRLLLL!!!!!!!!!1 Menar du sånt? ^^ Men håller med dig. huh?? Menade det du skrev till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är inte vi, utan ni nya som uppför er dåligt. Sedan medlemsantalet överskrev 1500 har allt varit ett kaos av nya medlemmar. nu tycker jag du är lite dum, jag har faktiskt aldrig, utom vid enstaka tillfällen, skrivit nåt dum eller osjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) nu tycker jag du är lite dum, jag har faktiskt aldrig, utom vid enstaka tillfällen, skrivit nåt dum eller osjysst Ha överseende med generalisering när folk skriver sånt där, såklart menar han inte alla nya, bara en stoooor majoritet. Själv tycker jag att både dom nya och dom gammla beter sig idiotiskt på det här forumet. Dom gammla klagar på dom nya, och dom nya klagar på dom nya...det är bara det att dom som får klagomålen oftast förtjänar det av dom gammla, men inte av dom nya. Obs. generalisering, jag är fullt medveten om den. Detta gäller såklart inte alla, men det känns som om detta är en ganska bra beskrivning. Edit. Man borde göra en antimobbningsgrupp här på GTAsajten! =) Redigerad 14 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) här är anledningen för att jag tycker som jag tycker, kanske förståligt och jag hoppas att folk får upp ögonen för detta... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=23075&st=0& här är ett till exempel, folk som e taskiga (specielt howhow ) Redigerad 14 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 länken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 fixat länken nu^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Giv mig ett exempel på något nån skrivit! Jag har inte märkt av några tydligt nertryckande meningar! ett exempel: sånna som tjatar om att man kan söka, att man har skrivit i fel forum m.m. visst kan man sega att man ska söka först men man behöver inte leka politiker bara för de och det är specielt 2 personer här påp forumet som nestan i vrenda topic är och klagar, man blir ju lite lätt iriterad Redigerad 15 december, 2004 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 ja vet inte va ni tycker men ja ska säga (ärligt) vad jag tror om mig jag försöker att va sjysst o hjälpsam ( iaf nu ) men ibland kan ja nog ha skrivit dumma o larviga saker, o de ber ja om ursäkt för om nån tagit illa upp......då menar jag inte att ja inte tänker försvara mig om nån säjer nåt taskit till mig men..... på det dtora hela så e ja nog rätt sjysst tror ja ja vet att ja skrivit en del konstiga grejjer men de mesta e me glimten i ögat , sen finns de ju en hel del uppenbart taskiga grejjer från men o de döljer ja ine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 här är anledningen för att jag tycker som jag tycker, kanske förståligt och jag hoppas att folk får upp ögonen för detta... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...pic=23075&st=0& syftar du på mig? inte mitt problem om du skriver data... skriv dejta istället så skulle ja förstå dig... HUR ska ja kunna veta om du menar DATA eller DEJTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 syftar du på mig? inte mitt problem om du skriver data... skriv dejta istället så skulle ja förstå dig... HUR ska ja kunna veta om du menar DATA eller DEJTA? Du visste mycket väl vad jag menade var det inte du som sa vet ej... aldrig nån som sagt hur man DATAR en tjej... aldrig hört talas om de förut låter som att du visste vad jag menade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) syftar du på mig? inte mitt problem om du skriver data... skriv dejta istället så skulle ja förstå dig... HUR ska ja kunna veta om du menar DATA eller DEJTA? Det inlägget du skrev i den tråden var ju bara så meningslöst att det inte var sant. Till och med du borde förstått att han menade dejta, det förstod min lillebror på 12 år när han satt och läste över axeln på mig. Och vad jag vet så brukar man inte data sin tjej så så svårt kan det inte ha varit att lista ut det. Eller?? Redigerad 15 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 huh?? Menade det du skrev till mig? Jag vet att det kan vara svårt att förstå ironi i en text men men. Det jag skrev var bara ett exmpel på vad folk ibland skriver hähä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheDennis Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 håller me dig geddan tilll 99,8 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag vet att det kan vara svårt att förstå ironi i en text men men. Det jag skrev var bara ett exmpel på vad folk ibland skriver hähä. Okej då måste jag hämnas känner jag. Ät skit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Okej då måste jag hämnas känner jag. Ät skit ! Nä nu jävlar e jag arg , jag läste nyss att någon skrev "ät skit" <tänker ut något mycket värre att säga tillbaka> och så fortsätter det så tills någon blir bannad eller så There we have it! forum bråk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Haha det är såhär det börjar och det var Terrorysta som började det som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts