Gebban Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Säg vad ni vill om denna topicen men det känns som att detta är något väldigt aktuellt att ta upp. Dett finns ett par människor som tydligen har som sysselsättning att gnälla klaga och trycka ner andra personer och deras inlägg. Tycker detta är en jävla stil av er. Ni klagar på att en människa postar ett ovidkommande inlägg men vad händer då när ni kommer med era jobbiga och barnsliga kommentarer. Då blir det bara ännu mera skit ju. Så jag ber er, snälla låt nu bli att klaga och pipa, vi är inga pensionärer så varför ska vi då bete oss som sådanna??? Skärp er! MVH Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 håller med till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 vad har detta me San Andreas o göra? inkl. lite sarkasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 håller me dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Giv mig ett exempel på något nån skrivit! Jag har inte märkt av några tydligt nertryckande meningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 vad har detta me San Andreas o göra? inkl. lite sarkasm Det är säkert lite sarkasm i din fråga men för att ingen annan ska ställa den. Detta har inte direkt med SA att göra men däremot den dåliga stämning som finns på forumet där vi kommunicerar om SA. Hoppas du/ni förstår det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Det är säkert lite sarkasm i din fråga men för att ingen annan ska ställa den. Detta har inte direkt med SA att göra men däremot den dåliga stämning som finns på forumet där vi kommunicerar om SA. Hoppas du/ni förstår det nu. alvarligt talat så har jag inte känt av någon dålig stämning alls... istället tkr jag de e trevligt här, alla hjälper till om man fått problem o de e inte lika stelt som de brukar vara i vissa andra forum utan alla har det med glimten i ögat o skojar friskt... vilket jag tycker gör detta till ett av de trevligare forumen Redigerad 13 december, 2004 av pepesbod2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 alvarligt talat så har jag inte känt av någon dålig stämning alls... istället tkr jag de e trevligt här, alla hjälper till om man fått problem o de e inte lika stelt som de brukar vara i vissa andra forum utan alla har det med glimten i ögat o skojar friskt... vilket jag tycker gör detta till ett av de trevligare forumen Åhå det var ett av de skönaste inlägg jag hört här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag säger inte emot, men den här tråden borde ha legat i Forumet-avdelningen där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Faktiskt över lag trevlig stämmning! De flesta är grymma o hjälper varandra och lite "dissar" får man både ta och ge utan att man ska ta illa upp men det finns 'dioter på forumet som attackerar med personliga påhopp och en massa skit snack. Hmm, hur var det nu, var ligger den där grottan, eller indian byn där yetin röker på med smoke?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är inte vi, utan ni nya som uppför er dåligt. Sedan medlemsantalet överskrev 1500 har allt varit ett kaos av nya medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Speeder, dra inte alla över samma kam... många här är alltid trevliga o hjälpsamma. Fattar inte varför man ska vara otrevlig, det är väl bra om man kan hjälpa varandra! Många nya e helt okej. Och sen finns det ju folk sem e lite... Men de brukar ju inte vara långvariga här iallafall.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag hoppas att inte jag har bidragit till någon negativ stämmning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 JohnnyH87, nej det har du inte! Vi tycker alla om dig! Du är pricken på i:et, färklicken här på forumet lixom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 JohnnyH87, nej det har du inte! Vi tycker alla om dig! Du är pricken på i:et, färklicken här på forumet lixom!!! vad e jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad e jag då? Du är ingenting. Eller du är ganska söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 men..det är ju nästan bara i SA delen som är det är otrevlig å fjolligt.. ni kan ju kolla på nån av dom andra delarna... men det blir väll bättre när SA är gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 det kanske var lite otrevligheter några dagar innan sa släpptes och lite efter, men nu tycker jag att det har lungnat ner sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Visst, det finns många trevliga här, men också många rent ut sagt grymma som tror dem äger världen och trycker ned andra om dem gör not' fel eller not' som dem inte tycker om. Gillar inte den attityden men alla har sin egen attityd och det kan jag inte ändra på...Men jag är även medlem i ett annat forum och där finns inte non' som är "osjyst" utan man korrigerar varandra vänlgit och kanske säger "Du gjorde lite fel där..." eller om man råkar göra en ny tråd om gammalt ämne så skriver dem "Detta ämnet finns redan i en annan tråd så du kan ju skriva där, hoppas du får bätre svar där!"...några exempel, man blir så glad av att komma dit...så det är not at tänka på för dem 20% (ungefärlig gissning på alla med dålig attityd som är medlemmar inte bara aktiva) som jag tycker finns här med dålig attityd...kanske dessa 10% som också gör så att GTA serien smutskastas i medierna.... Om någon vill läsa nogon nedtryckande komentar kan ni kolla i tråden där jag skrev om hur jag ville min CJ skulle vara och bli... Men till er som aldrig säger not osjyst här ger jag tio stjärnor utav tio möjliga! Keep up the good work guys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ni som tycker det är trevligt nu skulle ha varit med från början... var med första dagen forumet öppnades men hade inte tillgång till internet hemifrån (farsans jobb bara ) så regga mig inte förns senare.... vi va alla som en stor familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts