Jump to content

Gnällande

Gebban
 Share

Recommended Posts

Säg vad ni vill om denna topicen men det känns som att detta är något väldigt aktuellt att ta upp. Dett finns ett par människor som tydligen har som sysselsättning att gnälla klaga och trycka ner andra personer och deras inlägg. Tycker detta är en jävla stil av er. Ni klagar på att en människa postar ett ovidkommande inlägg men vad händer då när ni kommer med era jobbiga och barnsliga kommentarer. Då blir det bara ännu mera skit ju. Så jag ber er, snälla låt nu bli att klaga och pipa, vi är inga pensionärer så varför ska vi då bete oss som sådanna??? Skärp er!

MVH

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad har detta me San Andreas o göra? ;) inkl. lite sarkasm

Det är säkert lite sarkasm i din fråga men för att ingen annan ska ställa den.

Detta har inte direkt med SA att göra men däremot den dåliga stämning som finns på forumet där vi kommunicerar om SA. Hoppas du/ni förstår det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är säkert lite sarkasm i din fråga men för att ingen annan ska ställa den.

Detta har inte direkt med SA att göra men däremot den dåliga stämning som finns på forumet där vi kommunicerar om SA. Hoppas du/ni förstår det nu.

alvarligt talat så har jag inte känt av någon dålig stämning alls... istället tkr jag de e trevligt här, alla hjälper till om man fått problem o de e inte lika stelt som de brukar vara i vissa andra forum utan alla har det med glimten i ögat o skojar friskt... vilket jag tycker gör detta till ett av de trevligare forumen :);)

Redigerad av pepesbod2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

alvarligt talat så har jag inte känt av någon dålig stämning alls... istället tkr jag de e trevligt här, alla hjälper till om man fått problem o de e inte lika stelt som de brukar vara i vissa andra forum utan alla har det med glimten i ögat o skojar friskt... vilket jag tycker gör detta till ett av de trevligare forumen ;):)

Åhå det var ett av de skönaste inlägg jag hört här ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faktiskt över lag trevlig stämmning! De flesta är grymma o hjälper varandra och lite "dissar" får man både ta och ge utan att man ska ta illa upp men det finns 'dioter på forumet som attackerar med personliga påhopp och en massa skit snack. Hmm, hur var det nu, var ligger den där grottan, eller indian byn där yetin röker på med smoke?! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, det finns många trevliga här, men också många rent ut sagt grymma som tror dem äger världen och trycker ned andra om dem gör not' fel eller not' som dem inte tycker om. :P

Gillar inte den attityden men alla har sin egen attityd och det kan jag inte ändra på...Men jag är även medlem i ett annat forum och där finns inte non' som är "osjyst" utan man korrigerar varandra vänlgit och kanske säger "Du gjorde lite fel där..." eller om man råkar göra en ny tråd om gammalt ämne så skriver dem "Detta ämnet finns redan i en annan tråd så du kan ju skriva där, hoppas du får bätre svar där!"...några exempel, man blir så glad av att komma dit...så det är not at tänka på för dem 20% (ungefärlig gissning på alla med dålig attityd som är medlemmar inte bara aktiva) som jag tycker finns här med dålig attityd...kanske dessa 10% som också gör så att GTA serien smutskastas i medierna....

Om någon vill läsa nogon nedtryckande komentar kan ni kolla i tråden där jag skrev om hur jag ville min CJ skulle vara och bli...

Men till er som aldrig säger not osjyst här ger jag tio stjärnor utav tio möjliga!

Keep up the good work guys! ;):D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor