BroDD Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 hydran i spelet föreställer väll en harrier? exakt vilken harrier model föreställer den? finns den me på den här sidan, isåfall, vilken av dom? http://www.harrier.org.uk/gallery/index.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag tycker att den liknar Harrier FRS.1 mest! http://www.military.cz/international/air/harrier/images/harfrs1_4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Haha kan dom sväva i verkligheten med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Ja, det är det som är grejen om Harrier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Haha kan dom sväva i verkligheten med? Jajjemän. Rätt tufft egentligen. Så ska Jacker svara före... bey0tch. Redigerad 13 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag tycker att den liknar Harrier FRS.1 mest! http://www.military.cz/international/air/harrier/images/harfrs1_4.jpg tycker oxo de e den som e mest lik... men om du kollar på motorerna så sticker ju dom ut typ som halvklot... så e de väll inte på hydran? eller tänker ja fel? men dom kanske inte gjorde EXAKT lik nån harrier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 http://www.military.cz/international/air/harrier/images/harfrs1_3.jpg Tycker jag är mest lik. Hm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hydran i spelet föreställer väll en harrier? exakt vilken harrier model föreställer den? finns den me på den här sidan, isåfall, vilken av dom? http://www.harrier.org.uk/gallery/index.htm http://www.military.cz/international/air/harrier/images/har2plus_2.jpg Den heter AV-8B Harrier II Plus inget snack nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 bara en snabb fråga?! Det där planet som man snor på area 69, som kan lyfta vertikalt, är det samma som hydran?! Det som man får köra på ett flyg race (har inte tagit racen) eller när man når 100% eller det är ett annat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är det bara jag som tycker att den är jävligt långsam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mulla Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Är det bara jag som tycker att den är jävligt långsam? Men du måste trycka upp högra spaken uppåt i 5 sekunder då ser du att kameran i Hydranen ändras lite. Och då åker den skit snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 harriern är inte snabb i verkligheten heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 harriern är inte snabb i verkligheten heller. just de... blev lite besviken första gången ja åkte hydran för att den inte va snabbare än ljudet... (kommer inte på va man säger med 1 ord ) sen nåra dar efter såg ja nåt program om harrier på tv... då fick ja reda på att den inte ska va så snabb... då blev ja inte lika besviken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag vet inte vad det heter men Amerikanska flygvapnet har byggt ett plan som inte syns på radar, kan åka i överljuds fart och starta och landa vertikalt. Tror att det heter Raptor eller något sån't där. Fast ändå HATAR jag amerikanare över allt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 denna e mest lik tycker jag fast harrier har bara ett vridbart munstycke/sida, hydra har 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 harriern är inte snabb i verkligheten heller. Det beror på vad man menar. Om man jämför med vanliga jaktplan så är den inte riktigt lika sanbb som dom. Om man jämför med bilar och andra mer "vanliga" vardags- transporter är den riktigt snabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det beror på vad man menar. Om man jämför med vanliga jaktplan så är den inte riktigt lika sanbb som dom. Om man jämför med bilar och andra mer "vanliga" vardags- transporter är den riktigt snabb. Att jämföra en harrier och en transportplan är som att jämföra en ferrari F50 med en golf, spelar inte i samma liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 denna e mest lik tycker jag fast harrier har bara ett vridbart munstycke/sida, hydra har 2 Harriern har två på varje sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag vet inte vad det heter men Amerikanska flygvapnet har byggt ett plan som inte syns på radar, kan åka i överljuds fart och starta och landa vertikalt. Tror att det heter Raptor eller något sån't där. Fast ändå HATAR jag amerikanare över allt annat. F-22 Raptor. Förövrigt är Harriern rätt gammal och kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Är det bara jag som tycker att alla ser lika dana ut? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts