Parzival Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hur fan klarar man detta uppdrag. Direkt när jag åkt ut med jetpacken blir jag beskjuten med eld som jag inte kan skydda mig mot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hur fan klarar man detta uppdrag. Direkt när jag åkt ut med jetpacken blir jag beskjuten med eld som jag inte kan skydda mig mot. Försök ha så mycket liv som möjligt innan du snor den... Ett annat tips är att du klarar polis- och ambulans-uppdragen... (R3-uppdragen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hur fan klarar man detta uppdrag. Direkt när jag åkt ut med jetpacken blir jag beskjuten med eld som jag inte kan skydda mig mot. sägerbara: R1R2L1Xvänsternerhögeruppvänsternerhögerupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Fyfan, fuska inte vad du än gör! Jag har inte fuskat nån gång och det är mycket roligare! Du förstör bara spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Fyfan, fuska inte vad du än gör! Jag har inte fuskat nån gång och det är mycket roligare! Du förstör bara spelet jag är vanligt vis emot fusk.. men GTA-serien är ett sånt spel därman får fuska hur mkt som hellst det blir så mykke roligare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag gillar inte fusk till något spel... förstör endast Men gillar du det så! Jag bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hur fan klarar man detta uppdrag. Direkt när jag åkt ut med jetpacken blir jag beskjuten med eld som jag inte kan skydda mig mot. uppdraget heter "black project" och är det roligaste uppdraget i spelet.. om du inte lyckas klara det så ska du få ett tips : RÖJ! ta colten och röj! jag klarade det uppdraget utan att förlöra en fjuttig % av hälsan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag gillar inte fusk till något spel... förstör endast Men gillar du det så! Jag bryr mig inte håller med totallt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Flyg så lågt som möjligt... samsites har problem att träffa då. Redigerad 13 december, 2004 av Chs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Parzival Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 uppdraget heter "black project" och är det roligaste uppdraget i spelet.. om du inte lyckas klara det så ska du få ett tips : RÖJ! ta colten och röj! jag klarade det uppdraget utan att förlöra en fjuttig % av hälsan.. men blir du inte beskjuten av anti-air kanonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Minns jag fel, eller stänger man inte av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Minns jag fel, eller stänger man inte av dom? Jo, man kan stänga av dom i ett kontrollrum nere i Area 69 (underlättar lite grann om man gör det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag gillar inte fusk till något spel... förstör endast Men gillar du det så! Jag bryr mig inte Jo, tydligen så bryr du dig, eftersom du svarar: Fyfan, fuska inte vad du än gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag stängde inte av några kanoner men jag åkte full fart ut från den där silon och gasade mot fort carson.. blev ej beskjuten och uppdraget gick fint med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 döda alla innan du går in i ventelationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 I samma våningsplan som är i när man kmr ner, ska man slå av SAM siten, dom som skjuter ner rörande objekt. Då kan du inte bli beskjuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts