Playstationman Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Fyra Frågor 1. Kostar den pengar? 2. Var kan man ladda ner den? 3. Är den lättare än zmodeler? 4. Är den bättre än zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Fyra Frågor 1. Kostar den pengar? 2. Var kan man ladda ner den? 3. Är den lättare än zmodeler? 4. Är den bättre än zmodeler? 1. ja det kostar pengar.... men det finns en trial version 2. http://www.caligari.com/ 3. det e lätt när man kan det.. men du måste kunna zmodeler för att få in föremålet i gta¨ 4. det är MYCKET bättre än zmodeler...men det e lite krångligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Mja, vissa saker är ju faktiskt bättre i Zmodeler iom att Truespace är det absolut buggigaste (ikke beta) programmet som har gjorts. Iaf enligt mig. Men om du ska försöka lära dig det så vänta dig inte att du kan göra en bil på ett ganska bra tag. Själv är jag självlärd och har använt det i 4-5 år. Och det tog kanske 2-3år innan jag började lära mig att göra bilar. Fast iofs så var det inget jag strävade efter, så om man verkligen vill det så kanske man kan lära sig det på nån månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts