Gebban Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Måste bara säga att vissa människor här e sjuka i huvudet. Fortsätt märka ord som ni gör nu under er riktiga identitet både här och i verkliga livet så kan jag garantera er att någon till slut kommer att tröttna på er och se till att ni inte kan göra det fler gånger. Inte ens den bästa kan vara felfri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Men ändå så gäller väl... QUOTE Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Ja det är klart att det gäller, men alla skriver fel mer eller minde helt oavsiktligt och kanske inte märker detta pga felet är så litet så att det knappt inte märks eller att man fattar vad den som har skrivit det menar endå. I mitt fall så tycker jag att felet var så litet och jag var lite osäker på hur det stavades så jag igorerade detta, jag tycker absolut inte att det var värt att kommentera detta och komma med dumma kommentarer. Och om det verkligen skulle behövas så är väll en moderator rätta personen att göra det. Men såklart så kan man säga till personer som skriver lite halv dåligt på ett fint sätt att försöka att skriva bättre med tanke på att vissa personer kan ha läs och skrivsvårigheter. Jag säger inte att jag har det men andra personer kan ha det och det kanske inte är så kul om folk kommer med dessa dumma kommentarer till dem hela tiden. *pust* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Löngn.. jag läste det nånannanstans här på forumet. vet inte om det är sant iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag läste det nånannanstans här på forumet. vet inte om det är sant iofs konstigt att det händer mig då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts