eliizar Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 varför får jag 5 stjärnor när jag åker över hamnen i SF? detta brukar bara hända på ett ställe eller om jag är där en viss tid (har inte riktigt hittat "symtomen" än) nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det är för att marinen hållertill där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 bara för att du flyger över ett hangarfartyg,men om du dejtar en viss tje(glömt vilken) så får du poliskläder o kan gå in på de området utan att få poliser eftet dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 men om du dejtar en viss tje(glömt vilken) så får du poliskläder o kan gå in på de området utan att få poliser eftet dig Säker? Det funkar ju inte i Area 69, men på i marinen har jag inte testat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ok tack, hur kan man börja data de andra tjejerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ok tack, hur kan man börja data de andra tjejerna? vet ej... aldrig nån som sagt hur man DATAR en tjej... aldrig hört talas om de förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 vet ej... aldrig nån som sagt hur man DATAR en tjej... aldrig hört talas om de förut seriöst hur jobbig får man bli? du vet vad jag syftar på så sluta märka ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 seriöst hur jobbig får man bli? du vet vad jag syftar på så sluta märka ord! du fråga hur man data nån... men jaja låt de sjunka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 seriöst hur jobbig får man bli? du vet vad jag syftar på så sluta märka ord! Skriv så man förstår då. Inte det du syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Skriv så man förstår då. Inte det du syftar på. här sitter jag och frågar saker och får bara massa klagomål tillbaka om staviningen på ett ord, vafan är det med er? Du förstår klart och tydlig vad jag menade, och om inte så kommer du göra det om du läser resten av inläggen i topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Gå fram till en tjej (funkar naturligtvis bara med några i spelet, du vet säkert vilka), sen om du är rätt utformad (?), så frågar hon om du vill dejta henne, svara positivt, (högerknappen) så hamnar det ett nytt hjärta på kartan, där hon bor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ok tack, hittade en brud på bilskolan som jag ska försöka få till det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 här sitter jag och frågar saker och får bara massa klagomål tillbaka om staviningen på ett ord, vafan är det med er? Du förstår klart och tydlig vad jag menade, och om inte så kommer du göra det om du läser resten av inläggen i topicen. Jag har läst hela, men man skriver ju inte "data" en tjej. DEJTAR. Visst, man säger ju ibland: Jag ska på en date, men det är ju inte ens nära "data" Data är en helt annan sak, som man för övrigt säger "dator" inte "data" n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 seriöst! hur kan man störa sig så mycket på ett lite skriv fel!! skaffa ett liv eller nåt jävla besserwissar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 seriöst! hur kan man störa sig så mycket på ett lite skriv fel!! skaffa ett liv eller nåt jävla besserwissar Personer med moral! ( ) *sucker* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Personer med moral! ( ) *sucker* och vem är du? detta var imellan mig och en annan! vad vill ni komma med detta? trycka ner personer helt bara för att de skriver fel och försvarar sig efter att folk klagar på detta lilla STAVFEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag håller med eliizar! Sluta märka ord! Det är irriterande! Tror ni att ni är nått bara för att ni kan den rätta stavningen på ett ord? Och desstom så var det ju ett stavfel och det kan hända alla. Så lägg ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Jag håller med eliizar! Sluta märka ord! Det är irriterande! Tror ni att ni är nått bara för att ni kan den rätta stavningen på ett ord? Och desstom så var det ju ett stavfel och det kan hända alla. Så lägg ner! Men ändå så gäller väl... Skriv ordentligt! Medlemmar som skriver taskigt blir avstängda! Korrekturläs alltid dina inlägg innan du postar (det finns en fin knapp som heter Preview Post)! Om alla i forumet följer detta så bra dem kan så har man tagit ett stort steg till ett mycket trevligare forum anser jag... Man kan påpeka smärre fel, men att förlöjliga någon pga mindre fel är inte enligt mig acceptabelt. Redigerad 14 december, 2004 av janne5050 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Om han nu kände sig tvungen att påpeka stavfelet så kunde han gjort det på ett trevligare sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 bara för att du flyger över ett hangarfartyg,men om du dejtar en viss tje(glömt vilken) så får du poliskläder o kan gå in på de området utan att få poliser eftet dig Löngn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts