aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Gillar inte hiphop K-DST och RadioX Skadet vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vote: Radio Los Santos NWA, Eazy, Dre, Cube och Snoop plus några till gör allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag lyssnar bara på K-Rose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag lyssnar bara på K-Rose Jag gillar bara en låt på den kanalen Kommer inte ihåg vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Radio Los Santos, tror jag. Äh, jag vet inte, båda två är bra, (men KDST är bäst ). Du får totalt medhåll från mig, men vilken av kanalerna är de som låten spelas som är typ som en saga som slutar i något i stil med "this story aint funny so dont you dare laugh" och vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag lyssnar bara på K-Rose Finns mycket bra låtar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Looptroop är i och för sig det enda rätta, men RLS tar det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Du får totalt medhåll från mig, men vilken av kanalerna är de som låten spelas som är typ som en saga som slutar i något i stil med "this story aint funny so dont you dare laugh" och vad heter den? Children story av slick rick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Children story av slick rick Thx som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vote:Null jag hatar Hip-Hop Jag lyssnar bara på K-rose och Radio-x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grindwarrior Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 KDST och Radio X, utan tillstymmelse till tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 KDST och Radio X, utan tillstymmelse till tvekan. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Radio Los Santos ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts