Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Att va gangsta och homie är ju näst in till huvudtemat i SA. Och inget gangsta- spel är komplett utan lite rap! Så, vilken kanal leverar det bästa inom Hip-Hop och allt vad det innebär? Vote: Radio Los Santos - Jag diggar egentligen inte hip-hop specielt mycket. Men i SA måste man ju va lite gangzta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) K-Rose är tillräckligt gangsta för min del! Redigerad 13 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 K-Rose är tillräckligt gangsta för min del! håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 RLS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Radio Los Santos så klart ! För där spelas Tupac Redigerad 13 december, 2004 av Sc0rp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) K-Rose är tillräckligt gangsta för min del! loool fy f*n heller ... vote: radio los santos (men annars då det gäller vanliga stationer så äger radio-x alla) ... Redigerad 13 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 loool fy f*n heller ... Jag sa faktiskt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 vote: Radio Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vote: Playback FM för Slick Rick - Childrens story skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Radio´Los Santos är juu lätt bäst fan ! Hur gör Börjar man en votening ? Redigerad 13 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Radio´Los Santos är juu lätt bäst fan ! Hur gör Börjar man en votening ? Klickar på "New Poll" nere i menyn? Redigerad 13 december, 2004 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Null vote. Hatar hiphop. Du borde haft ett alternativ som typ att jag lyssnar inte på hiphop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Glöm... Aningen dum post... Redigerad 13 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Null vote. Hatar hiphop. Du borde haft ett alternativ som typ att jag lyssnar inte på hiphop. Varför det? Frågan var vilken av de där kanalerna som är bäst, inte ifall man gillar hip-hop eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 grabbar gör en ny vote : t.ex Bästa Flygplanet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gangzta Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Att va gangsta och homie är ju näst in till huvudtemat i SA. Och inget gangsta- spel är komplett utan lite rap! Så, vilken kanal leverar det bästa inom Hip-Hop och allt vad det innebär? Vem Har sagt att alla gangstrar lyssnar på Hip Hop och Rap... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Radio Los Santos, tror jag. Äh, jag vet inte, båda två är bra, (men KDST är bäst ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vote:m....f.... rls.Radio Los Santos äger pga N.W.A och alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Vem Har sagt att alla gangstrar lyssnar på Hip Hop och Rap... Vem har sagt att punkare inte får lyssna på klassisk musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Radio LOS SANTOS äger alla radiostationer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts