makker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Kan någon var vänlig och gör en komigång guide till Azureus. Hade varit väldigt tacksam. Snälla börja inte snacka warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 User-guide FAQ börja alltid med hemsidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tack vigge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) lalalala Redigerad 13 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Får bara undra en sak men var finns det en torrent fil?:"> På torrentbit-sidor, vet inte om jag får lägga ut adressen men jag skickar med PM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det följer med spyware/adware med Azureus, se till att ta bort det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det följer med spyware/adware med Azureus, se till att ta bort det också Det tvivlar jag starkt på att det gör. Var nog bara du som tankade ner det från nåt miffo-ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det följer med spyware/adware med Azureus, se till att ta bort det också Det gjorde det iaf inte när jag tankade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det tvivlar jag starkt på att det gör. Var nog bara du som tankade ner det från nåt miffo-ställe. Det står på Download.com och där är det utgivaren som varnar. Jag fick med i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det står på Download.com och där är det utgivaren som varnar. Jag fick med i alla fall. Hm, tydligen. Fast det verkar mysko iom att jag aldrig fått det när jag tankat det. Jaja, så är det väl då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det står på Download.com och där är det utgivaren som varnar. Jag fick med i alla fall. Det är inte utvecklarna som har lagt den filen där. Den riktiga, utan spyware, finns på officiella sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jag använde Azuerus för inte så länge sen, fick en popup från dom att man ENDAST ska plocka det från den officiela sidan. Nu kör jag BitTornado, men ska kanske ändra tillbaka. FTP med polare är mä skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det står på Download.com och där är det utgivaren som varnar. Jag fick med i alla fall. Kej... Jag fick inte med några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Kej... Jag fick inte med några Kom på att jag inte fick med några efter jag tankade från officiella. Hade en massa andra spywares liggandes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Azureus ändra min startsida och la till en massa skitsaker. Har fått ta bort det och ska skanna datorn med Norton och A-aware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Azureus ändra min startsida och la till en massa skitsaker. Har fått ta bort det och ska skanna datorn med Norton och A-aware. Oj fan.. Jaja men de e ju inte Azureus fel... Ladda ner de från dess officiella hemsida då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts