NiKe-eKiN Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Mitt favoritmärke är NIKE 90% av mina kläder är NIKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Mitt "favorit märke" är nike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har intersport och teamsportia egna märken? favoritmärken när det gäller vad? skor, så är nog favortiden blend(är väldigt kär i skona jag använder nu) favoritklädesmärket är jack&jones och tdk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Adi Dassler och Puma när det gäller sport och vilka som helst i övrigt plagg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Alla sortes kläder + skor och våstkor O.S.V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 And1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Skor : Quciksilver , DC kläder : Blandat ! INTE JL eller nåt annat shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Adidas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Typ skate.. Skor, Etnies Kläder: Carharrt, WE (ja, skatemärke), circa mfl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Alla sortes kläder + skor och våstkor O.S.V För helvete, ta bort den där signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Särskrivning....hemskt... Vote: Andra Quicksilver är bäst... Redigerad 14 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vote: Adidas. Har mycket såna kläder men jag har mer kläder från Dressmann. Så egentligen borde jag ha null votat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Nike skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 de där är inga kvalitets märken, BILTEMA köper mina kläder därifrån VOTE null vote, BILTEMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Märkeskläder suger hårt. Clean 4 life. Men Adidas och Rebook har ett par riktigt fina grejer. De enda bra märkena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vote: Adidas. Har mycket såna kläder men jag har mer kläder från Dressmann. Så egentligen borde jag ha null votat. ahh, KROSSA DRESSMAN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 ahh, KROSSA DRESSMAN!!!! Pytt, Dressman och Herrkompagniet är riktigt bra! ...krossa alla skitmärkeskläder istället! Förutom Adidas, dom gör fina kläder (dock inte massa sportigt grejs, det är inge roligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Pytt, Dressman och Herrkompagniet är riktigt bra! ...krossa alla skitmärkeskläder istället! Förutom Adidas, dom gör fina kläder (dock inte massa sportigt grejs, det är inge roligt) Syftade mer på deras reklam. Nej, krossa inte Skatemärken som ingen känner till.. Fast Nike (barnarbete) mfl. får gärna krossas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 NIKE är coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jo Dressmann reklamerna är dåliga men de har bra kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts