Jump to content

Circle airstrip @ flygskolan

Cortez
 Share

Recommended Posts

Jag håller på Lopp the Loop eller vad den nu heter nu... Typ bara den och en till kvar att klara, sen är det guld på allt i alla skolor. ;)

Men på looptheloop behöver man komma under 20 sekunder, men jag kommer alltid på 22 sekunder. Hur kan man göra för att göra loopen snabbare eller komma snabbare...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade loppen igår kväll efter lite tur...

Men alltså... Kan man ens klara fallskärmgrejen? Helt jävla omöjligt ju. Man sjukner ju hur segt som helst. Jag får typ alltid 100 % i position, och för det mesta 58 sekunder, eller 57 s...

Det räcker ju bara till 98 % sammanlagt... Finns det nåt sätt att sjukna snabbare? För man går ju neråt ubersegt! Man jag väger ju inte ett piss nu heller, jag är assmal... Inget fett, och inga muskler..

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade loppen igår kväll efter lite tur...

Men alltså... Kan man ens klara fallskärmgrejen? Helt jävla omöjligt ju. Man sjukner ju hur segt som helst. Jag får typ alltid 100 % i position, och för det mesta 58 sekunder, eller 57 s...

Det räcker ju bara till 98 % sammanlagt... Finns det nåt sätt att sjukna snabbare? För man går ju neråt ubersegt! Man jag väger ju inte ett piss nu heller, jag är assmal... Inget fett, och inga muskler..

tryck framåt, så lutar han sig framåt typ... då går de lite snabbare :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor