Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 När jag flyger detta så får jag ALLTID 61 sekunder, och får 98 %!!! Planet går ju så jävla långsamt! Man behöver komma på 60 sekunder eller under för 100 % ... Hur ska man göra för att klara 100 % på detta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Se till att starta rätt, och sen att försöka flyga i en så liten cirkel som möjligt. Träning helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tog ganskalång tid för mig att klara den körde typ över 10ggr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 jag försökte typ 50 gånger. men sen blir det ännu svårare, circle airtrip and land. försökte typ där 100 gånger, man måste landa perfekt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 flåg i sidan av sirklarna, inte mitt i. så om du ska åt höger, sväng så långt åt höger som mojligt i sirkeln utan att komma utanför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag håller på Lopp the Loop eller vad den nu heter nu... Typ bara den och en till kvar att klara, sen är det guld på allt i alla skolor. Men på looptheloop behöver man komma under 20 sekunder, men jag kommer alltid på 22 sekunder. Hur kan man göra för att göra loopen snabbare eller komma snabbare...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Bara gör om och gör om hela tiden det kommer gå till slut! Men byt helst den bilden du har i din signature! Till en nyare bild på han eller nåt Redigerad 14 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 HATA FITTIGA SKITIGA ÖVNINGARNA LOOPTHELOOP OCH PARACHUTE, 99 % HELVETE APA KNULL!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 HATA FITTIGA SKITIGA ÖVNINGARNA LOOPTHELOOP OCH PARACHUTE, 99 % HELVETE APA KNULL!!!!!! Ojojoj nu tar vi de lilla lunga här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 När du ska göra Loop the Loop så släpp gasen (X) när du ska göra en loop så klarar du den säkert direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Jag klarade loppen igår kväll efter lite tur... Men alltså... Kan man ens klara fallskärmgrejen? Helt jävla omöjligt ju. Man sjukner ju hur segt som helst. Jag får typ alltid 100 % i position, och för det mesta 58 sekunder, eller 57 s... Det räcker ju bara till 98 % sammanlagt... Finns det nåt sätt att sjukna snabbare? För man går ju neråt ubersegt! Man jag väger ju inte ett piss nu heller, jag är assmal... Inget fett, och inga muskler.. Redigerad 14 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jag klarade loppen igår kväll efter lite tur... Men alltså... Kan man ens klara fallskärmgrejen? Helt jävla omöjligt ju. Man sjukner ju hur segt som helst. Jag får typ alltid 100 % i position, och för det mesta 58 sekunder, eller 57 s... Det räcker ju bara till 98 % sammanlagt... Finns det nåt sätt att sjukna snabbare? För man går ju neråt ubersegt! Man jag väger ju inte ett piss nu heller, jag är assmal... Inget fett, och inga muskler.. tryck framåt, så lutar han sig framåt typ... då går de lite snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Fäll inte ut fallskärmen förens du ser måltavlan riktigt tydligt. Tryck sedan bakåt och hoppas att du kommer ända fram. Det tjänar du på. PS. Stavas Förens så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) JAAAAAA ÄNTLIGEN FFSS!!!!! JAAAAAA ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!! Guld på allt i alla skolor! Redigerad 14 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 VEM FAAN BRYR SIG?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts