Chillen Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Här lyder några frågor 1.Någon (har läst i en tråd) har skrivit något om en jätte stor hangare med ett typ passagerar flygplan i ! Vad är det för plan och var finns hangaren ? 2.Jag har även läst en tråd som jag ej kan hitta igen (som den förra) där det står något om tatueringar på Gangster huvuden m.m var finns såna med mycket ovanliga grejer som där det står San Andreas på ryggen ? 3.Var finns Sandkingen ? HAr hört talas om den men aldrig funnit den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 1. LV's flygplats så långt sydöst det gåt inom fylplatsen allstå! gå fram till hangaren där och den öppnas 2. jag vill också ha ett gangsteransikte 3. sandkingen står bakom den stora parabolen på LV "the big ear" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 1. LV's flygplats så långt sydöst det gåt inom fylplatsen allstå! gå fram till hangaren där och den öppnas 2. jag vill också ha ett gangsteransikte 3. sandkingen står bakom den stora parabolen på LV "the big ear" Tack för svaren ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts