Azore Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 När man fått 100% med en flickvän så kan det inte gå ner mer.. Men jag har hört att om man tar alla ostron så kan mätaren sjunka även om man har 100 % med nån tjej, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 För mig sjönk mätaren fast jag hade 100% med Millie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 För mig sjönk mätaren fast jag hade 100% med Millie. okej, hade du tagit alla ostron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det låter mer riktigt om det var såhär: Har man 100% utan att tagit ostronen så sjunker den när man är i den staden där hon bor! Men har man 100% och tagit ostronen så sjunker den aldrig! En sak är sann och det är det att har man 100% utan ostronen så sjunker den men dock bara om man är i just den staden där den flickvännen bor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Okej, en annan fråga.. Har flickvännerna någonting med 100 % i spelet att göra? Alltså måste man ha 100 % på alla för att kunna få 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts