Joffe Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hej finns det nån kod till Vice City PS2 så man inte ramlar av när man försöker göra en volt med motorcykeln (PCJ 600)? Uppskattar svar. mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Hej finns det nån kod till Vice City PS2 så man inte ramlar av när man försöker göra en volt med motorcykeln (PCJ 600)? Uppskattar svar. mvh Johan Nej det gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nej det gör det inte Fan vad ruttet! det skulle vara skönt vet ju att det finns moddar till PC så det går att göra volter men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Fan vad ruttet! det skulle vara skönt vet ju att det finns moddar till PC så det går att göra volter men, men. Då får väll träna lite mer på att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Då får väll träna lite mer på att köra Okej men det funkar inte då heller, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 vad tusan hela utmaningen med att stunta är väl att tänja gränserna för vad spelet tillåter. aldrig har väl fusk varit så meningslöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Larson Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad jag vet så finns det en bugg, kommer ej ihåg om det va på både PC och ps2 eller nån av dem. Men iaf. man ska ställa sig med PCJ 600 så att framhjulet nästan nuddar en sån här byta-kläder-grej sen när man kliver av ska man automatiskt byta kläder och sen ska man sitta fast på motorcykeln. Finns bättre förklaringar på andra ställen, vet heller inte om det funkar eller ej, jag har aldrif fått det att funka ändå. (Annars kan du ju alltid volta med bilen istället) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Gammal topic... Det går att volta med hojen men man måste göra det på ett speciellt sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vadå, kan man volta med bilen på ps2? Tillägg: Fan va skönt d e att folk fortfarande spelar VC, trodde ja va ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Gammal topic... Den är ju bara en månad gammal (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ang. det där med att "fastna" på mc:n så har jag aldrig lyckats få det att funka genom att göra som det stod här uppe men däremot genom att gå och byta kläder, sätta mig på en motorcykel och köra en liten bit, sen kolla på replayen så att man i replayen får se när man byter kläder. när man sen stänger av replayen borde man ha fastnat i motorcykeln. fast när jag gjorde det blev det typ att gubben gick omkring med mc:n runt sig som en badring... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts