thibo Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 gör så här...där du jobbar för catalin (uppe i det ruttna huset ) spara där,, ta sedan bilen och kör ner mot staden till vänster, där finns det ett ställe som du kan satsa pengar på hästar. sattsa vart enda öre du har på den gröna hästen, om du förlorar loadar du bara och kör om igen! jag började med ett par unkna dollar från en kärring utanför stället! Jag slutade med 10 000 000 ja tio miljoner... och detta tog absolut inte mer en en kvart / halvtimme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ja detta var väldigt nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 gör så här...där du jobbar för catalin (uppe i det ruttna huset ) spara där,, ta sedan bilen och kör ner mot staden till vänster, där finns det ett ställe som du kan satsa pengar på hästar. sattsa vart enda öre du har på den gröna hästen, om du förlorar loadar du bara och kör om igen! jag började med ett par unkna dollar från en kärring utanför stället! Jag slutade med 10 000 000 ja tio miljoner... och detta tog absolut inte mer en en kvart / halvtimme Finns andra sätt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 redan, har skrivits oräknerliga trådar o detta redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 gör så här...där du jobbar för catalin (uppe i det ruttna huset ) spara där,, ta sedan bilen och kör ner mot staden till vänster, där finns det ett ställe som du kan satsa pengar på hästar. sattsa vart enda öre du har på den gröna hästen, om du förlorar loadar du bara och kör om igen! jag började med ett par unkna dollar från en kärring utanför stället! Jag slutade med 10 000 000 ja tio miljoner... och detta tog absolut inte mer en en kvart / halvtimme a sj tog jag en chansning, vart 31 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 vad är det för fel ja kan inte vfinna på hästar har vunnit 1/11 gånger satsat alla gånger på grön ja vinner inte ett skit ja behöver pengar!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts