Jump to content

Det här är så kul

Share

Recommended Posts

Ville bara säga att det är så kul att läsa om allt här på GTA sajtens forum. Jag har inte äns SA, men det är kul och läsa om saker alla ni andra har upptäckt (grottor, aliens, radio) :wub:

åhh vad jag längtar till PC releasen, eller till att jag eventuellt köper PS2. :lol:

Observera onödigheten i denna tråd.

Redigerad av kollar_runt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara säga att det är så kul att läsa om allt här på GTA sajtens forum. Jag har inte äns SA, men det är kul och läsa om saker alla ni andra har upptäckt (grottor, aliens, radio) :wub:

åhh vad jag längtar till PC releasen, eller till att jag eventuellt köper PS2. :lol:

Observera onödigheten i denna tröd.

samma här har inte SA får det om 10 dagar plus det lilla ps2 :lol: :lol: :lol: Kan asmycket om SA nu okså =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte också det...Jag menar det är ju det som är så härligt med SA när man spelar det..Alla nya grejer..

Vad fan var det ? :wub:

Jag blev medlem för att jag skulle få ps2 och skulle undra om det var bra grafik på ps2 till SA sen började jag va här varje dag är online varje dag här! :lol: Fast om man tänker lite så är det inte roligto ch veta mycket om SA men jag vet inte precis jätte mycket jag vet te.x inte hur det ser ut på ett ungefär har bara sett lite bilder. Sen har man ju läst om GTa Sa på gtasajten men det mesta där är inte sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte också det...Jag menar det är ju det som är så härligt med SA när man spelar det..Alla nya grejer..

Vad fan var det ? :wub:

Asså nödvändighet (ironi)

tröd (inget)

ang. om det är kul att veta allt.

Asså nee men joo. Många som har sa visste inte om en massa skit, asså ufo karta och sånt. Det är inte spoilers ja menar. Jag läser inget som har med storylinen att göra, jag menar själva infot om sakerna. Typ hajar, mat, gym/basket buggen.

Asså onödiga saker.

Konstigt att förklara men... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...