JohnnyH87 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Jag funderar på om man skulle skaffa sig ett GBA och GTA: Advance, men innan dess har jag några frågot: Kan man simma? Vad är det för musik med? Hur är styrningen? Har det samma utvecklingssystem som SA? Edit: Är det ingen som har spelat Grand Theft Auto Advance? Redigerad 11 januari, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Jag funderar på om man skulel skaffa sig ett GBA och GTa: Advance, men innan dess har jag några frågot: Kan man simma? Vad är det för musik med? Hur är styrningen? Har det samma utvecklingssystem som SA? Edit: Är det ingen som har spelat Grand Theft Auto Advance??? Ska prova det nu.. Redigerad 18 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 (redigerad) Tråkigaste spelet jag någonsin har spelat =/ Gjorde en liten video (spara mål som) Redigerad 18 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 tråkigt?.....själv fick jag det i julklapp och tycker klart att det håller måttet. Spelet är grymt stort för att vara till gba och har 48 uppdrag...man kan dessutom göra polis uppdrag, ambulans uppdrag och brandbilsuppdrag, och leta hidden packages occh unique stunts. Spelet är precis som i gta 3 uppdelat på 3 öar. Styrningen är bra, precis som i Gta 1 och 2. Musiken kanske inte är den tyngsta, men rätt okej. Den består mest av hip hop och techno liknande beats. Så du tycker det är värt att köpa? Jag har funderat på att köpa det, men på alla forum jag har frågat har alla sagt att det är dåligt. Sen har jag inte hittat någon bra recension av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
An3LL Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) deleted Redigerad 22 juli, 2021 av An3LL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 japp jag rekomenderar spelet, men bara om du gillar upplägget som gta 1 och 2, alltså att man ser uppifrån Jo, jag gillade det upplägget skarpt. Men vad är det som är skillnaden jämfört med GTA1/2? Kan man simma m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts