xPisc Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad är oklart? står ju exakt vad han vill veta. HL=Half Life. Jaha, men jag störde mig på hur han beskriv sin topic och låt mig göra det? Fan, alla behöver ju inte tycka likadant. Länge leve jämstäldigheten, länge leve AFA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Mr. M: Inte spelat HL?? Då antar jag att du inte heller har kört expansionerna Opposing Force och Blue Shift. Köp Half Life Generations från Webhallen så får du alla tre spelen + CS 1.5 Retail som iofs är oanvändbart idag men du får med den grymma HL-modden Absolute Redemption på skivan. Rekommenderas starkt! Hehe... Jag spelar inte så mycket spel . Men jag har "beställt" HL2 Tänkte att storyn kanske hängde ihop så jag tänkte om jag vet storyn för HL så kan jag kanske hänga med lite mer eller vad man ska säja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det där var väll onödigt? Grötmannen hade ju redan skrivit storyn! Vad spelar det för roll? Grötmannen berättade bara en förenklad version, sidan jag länkade till är mer nogrann och visar upp bevis, gör analyser osv. Däremot var ditt inlägg extremt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Vad spelar det för roll? Grötmannen berättade bara en förenklad version, sidan jag länkade till är mer nogrann och visar upp bevis, gör analyser osv. Däremot var ditt inlägg extremt onödigt w.ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 w.ord Det där inlägget var ju också onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det där inlägget var ju också onödigt w.ord! ...ehm... :"> soz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Jaha, men jag störde mig på hur han beskriv sin topic och låt mig göra det? Fan, alla behöver ju inte tycka likadant. Länge leve jämstäldigheten, länge leve AFA! Jag låter dig göra det men du måste ju inte gaffla om det i topicen för att du stör dig på den. Moget att dra in AFA, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts