Angle Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Måste man göra Haiti uppdragen för klara spelet? Första uppdraget är så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Ja givetvis måste du klara alla uppdragen... Vilket är de första uppdraget? Vad ska du göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 HA!klarade de på första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 det är lättare om man har vikeln som man inte ser båten och du får bättre ballans om du håller in R1 knappen om det inte är L1 hand bromsen alle fall så får du lättare att styra med det går lite saktare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 det är lättare om man har vikeln som man inte ser båten och du får bättre ballans om du håller in R1 knappen om det inte är L1 hand bromsen alle fall så får du lättare att styra med det går lite saktare Vad gaggar du om <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Vad gaggar du om första haiti uppdragen då ska man ju åka båt med kille som äger cafet eller har jag helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Hehe Första HAITI uppdraget inte kuban Och man ska förresten åka båt med Rico, inte Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Hehe Första HAITI uppdraget inte kuban Och man ska förresten åka båt med Rico, inte Umberto hmm va jag mins så får man inte göra uppdrag åt haiterna om man gör det kan nån på minna mig vad man gör på uppdraget har glömt bort för det första: så kan jag inte komma ihåg allt för det andra:så är det jävligt frustrerande när folk skrattar när man har fel rätta mig i stället för att skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Man ska samla knark (eller nåt) i väskor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) Man ska samla knark (eller nåt) i väskor... ja ha är det asså uppdraget man ska åka med rico's båt och sjuta ner några gubbar så gå i land och knäppna några gubbar vid ett hus och ta väskorta och sticka där i från med polisen i hälarna?? rätta mig om jag har fel , TACK Redigerad 7 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Hehe Första HAITI uppdraget inte kuban Och man ska förresten åka båt med Rico, inte Umberto Om du nu kan ALLT så borde du veta att Umberto inte äger Caféet...Hans farsa äger det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts