olle Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 när jag träffade helena på bluberry fick jag 15% men nu när j ag går fram till hon kommer det upp en "progress whit helena" ruta men jag får inget plus MIN FRÅGA ÄR - vart bor helena så jag kan få och dejta hon och vad gilalr hon att äta någonstans? tack på förhand/olle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 när jag träffade helena på bluberry fick jag 15% men nu när j ag går fram till hon kommer det upp en "progress whit helena" ruta men jag får inget plus MIN FRÅGA ÄR - vart bor helena så jag kan få och dejta hon och vad gilalr hon att äta någonstans? tack på förhand/olle hon finns på flint range och gillar tecknet bestick på kartan world of coq i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts