Ceone Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Någon mer som lirar Command and Conquer Generals? jag tycker detä r skit roligt specielt på internet men stör mig lite grann på de med firewall skiten. Men annars är det kul gillar usa laget och dom Tomahawk missilbilarna. Någon som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Orkade inte starta en ny tråd, så jag drar upp denna gamla heliga tråd. Nån som är sugen på att spela med Hamachi ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nej. Men jag kan spela 4 real genom EA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nej. Men jag kan spela 4 real genom EA. Jo, jag kan också spela "4 real" .. Men, tänkte mest på att en del är inte helt lagliga här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Jo, jag kan också spela "4 real" .. Men, tänkte mest på att en del är inte helt lagliga här. Jo, men jag tänkte mest på att jag är med om det är 4 real. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Spelade i somras... tröttnat nu igen Suktar efter Act of War...men den är hos min syrra och det fanns ingen tjänstvänlig buske häromkring.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 och det fanns ingen tjänstvänlig buske häromkring.... Lol, jävla fjant. Förövrigt så lirade jag detta förut, men har inte orkat installera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Spelet blir bara skoj med expansionen och deezire modden. Tyvärr blir ju USA fruktansvärt underbalanserade då. Blev ägd av en polare som är kass när jag körde USA och han Kina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Spelet blir bara skoj med expansionen och deezire modden. Tyvärr blir ju USA fruktansvärt underbalanserade då. Blev ägd av en polare som är kass när jag körde USA och han Kina... Shockwave modden ska det vara, gör Generals (med ZH) till ett otrolig bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Lol, jävla fjant. Förövrigt så lirade jag detta förut, men har inte orkat installera Notera att jag har köpt spelet men det är hos min syrra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ursäkta om jag drar upp en gammal tråd, men behöver fett med hjälp.. Sitter på lan, och vi ska lira C&C Generals. Problemet är att när jag ska starta spelet får jag upp en ruta där det står ungefär "Please make sure you have DirectX 8.1 or higher installed" Jag har installerat DirectX 8.1, men det gick inte.. Sen installerade jag DirectX 9 men det funkar fortfarande inte. Installerade om Generals, och starta om datorn, men det går inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ursäkta om jag drar upp en gammal tråd, men behöver fett med hjälp.. Sitter på lan, och vi ska lira C&C Generals. Problemet är att när jag ska starta spelet får jag upp en ruta där det står ungefär "Please make sure you have DirectX 8.1 or higher installed" Jag har installerat DirectX 8.1, men det gick inte.. Sen installerade jag DirectX 9 men det funkar fortfarande inte. Installerade om Generals, och starta om datorn, men det går inte.. Har du bra drivrutiner till grafikkortet? Köpt spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Har du bra drivrutiner till grafikkortet? Köpt spelet? Drivrutiner har jag tror jag, har faktiskt inte uppdaterat dom sen i höstas, alltså ett år sen. Spelet är köpt, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts