xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Via vilken E-mail kan man mail R*? Har några frågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 privacypolicy@take2games.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nej, det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) du kan fråga R* t ex vad GTA3 gubben heter, det skulle va intressant att lyssna på. Redigerad 13 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 du kan fråga R* t ex vad GTA3 gubben heter, det skulle va intressant att lyssna på. Ofta att dem kommer svara med ett rakt svar på det döh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Ofta att dem kommer svara med ett rakt svar på det döh. varför skulle dom inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Därför att han inte har ett namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Skulle tro att de har placerat den i samma hög som Bigfoot eller utomjordingar. För övrigt borde info@rockstarnorth.com vara en fungerande adress. Tror det är standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Därför att han inte har ett namn alla mäniskor (animerade eller ej) har ett namn och jag tror att han har ett namn, det är bara att det är lite oklart vad namnet är Redigerad 13 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 alla mäniskor (animerade eller ej) har ett namn och jag tror att han har ett namn, det är bara att det är lite oklart vad namnet är Hette han inte Claude, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jo, enligt catalina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 En del (som jag) tror att han heter Claude Speed. Andra tror fortfarande inte att han har ett namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 jo, enligt catalina Ligger inte SA i ett fritt land? isf borde man få kalla han vad han vill "Öh, hörre du Simon, öhh, mm.... +PinE+ menar jag, kom hit Simon," Nu ska jag testa maila R*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 mountoff@rockstargames.com är den rätta adressen. Du kommer inte att få svar, men de läser mailet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts