Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Var hittar man vad för dag det är? Jag kan inte hitta det nånstanns bland statsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 när du inte befinner dig i ett fordon så håller du inne L1 så står det längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 när du inte befinner dig i ett fordon så håller du inne L1 så står det längst ner. *Slår mig för pannan* Självklart på det lättaste stället där jag inte kollat efter det. Känner mig en aning dum nu. :"> Tack så mycket för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 *Slår mig för pannan* Självklart på det lättaste stället där jag inte kollat efter det. Känner mig en aning dum nu.:"> Tack så mycket för hjälpen. Hehe, jo kan vara så där ibland, men det är ju nästan en självklarhet att man nästan aldrig börjar leta på de "lättaste" ställena först. Men man ska inte känna sig dum för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag visste det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det funkar inte alls, jag har hållt inne L1 hur länge som hällst nu, och jag kan inte se någon datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det funkar inte alls, jag har hållt inne L1 hur länge som hällst nu, och jag kan inte se någon datum. Inte datumet, bara vilken veckodag det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det funkar inte alls, jag har hållt inne L1 hur länge som hällst nu, och jag kan inte se någon datum. Nere i vänstra hörnet kommer en liten ruta fram, där står t ex. Mon, Wed, Tue osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det går det inte alls, jag akn inte se någon, jag är i sanfierro utan att ha fuska. mååste man komma längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 man akn inte se det i fordon bara utanför fordon, i samma ruta som din statistik..(stats) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det går det inte alls, jag akn inte se någon, jag är i sanfierro utan att ha fuska. mååste man komma längre? nej man kan se de direkt när man startar ett nytt spel.. när du håller in L1 så kommer en ruta i vänstra hörnet.. längst ner i hörnet i dne rutan står det förkortning på dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 den har jag alltid sätt, men någon sa att amn kunde se den i ett fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 den har jag alltid sätt, men någon sa att amn kunde se den i ett fordon. "Inte" i ett fordon, sa vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts