Dark-Olsson Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Kan man ladda ner vapen och bilar som INTE tar andras vapen/bilars platser. Altså jag vill ha kvar alla orginal grejer till vice med jag vill ha nya bilar och vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dark-Olsson Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Eller finns det ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 vet inte om det finns att hitta på nätet, men jag vet att det finns en tutorial hur man gör en eget vapen eller egen bil utan att ersätta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det går inte att göra så. Man har försökt med det länge, med det är mycket advancerat. R* har till och med själva sagt att det är svårt att lägga till nyskapde fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det går inte att göra så. Man har försökt med det länge, med det är mycket advancerat. R* har till och med själva sagt att det är svårt att lägga till nyskapde fordon. jaha, ok da. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts