Gaerder Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 joo om man åker upp för Mt. Chiliad ibland så precis ibörjan kan man se ett lik, det ska väll antagligen föreställa ett självmord.... jag har även hört när man står vid Mt. Chiliad att nån skriker: "noooooooo" , "I cant take it" , "aaaaaahhhhhh" m.m men det vet väll dom flesta....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nej det har jag inte sett...eller märkt av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gaerder Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 "liket" är bara där ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Visa på en karta vart man oftast ser liket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) ja har vart uppe på Mt. Chiliad typ 10 gånger, men aldrig hört nått skrik eller sett nått lik.. Redigerad 13 december, 2004 av fisken_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ja har vart uppe på Mt. Chiliad typ 10 gånger, men aldrig hört nått skrik eller sett nått lik.. Inte jag heller och jag har också varit upp där en massa ggr :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 men de e iaf kul att hoppa ner me nån bil eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thibo Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har varit med om att folk hoppar från höhusen då och då iland kanske sett det 3 gånger kanske e en bugg med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har varit med om att folk hoppar från höhusen då och då iland kanske sett det 3 gånger kanske e en bugg med Vad är ett höhus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 höghus naturligtvis, var inte så jävla löjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 höghus naturligtvis, var inte så jävla löjlig. Löjlig? Jag trodde han menade ett sånt där bondhus med hö i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Löjlig? Jag trodde han menade ett sånt där bondhus med hö i jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts