Vice. Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag lästa på forumet att man skulle höra 12 vigilante missons för att få 150(???) i armor! Jag gjorde 12 o dig på det 13:de men när jag köpte en armor var "streket, linjen, symbolen" för armor lika lång som vanligt?! Hur ska jag göra för att få extra?! Är det fler än 12 uppdrag man måste fixa?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag lästa på forumet att man skulle höra 12 vigilante missons för att få 150(???) i armor! Jag gjorde 12 o dig på det 13:de men när jag köpte en armor var "streket, linjen, symbolen" för armor lika lång som vanligt?! Hur ska jag göra för att få extra?! Är det fler än 12 uppdrag man måste fixa?! Det är 12. Uppmärksamma att det står alltid vilken LV du håller på att klara. När det står LV 12 så är du på LV 11 och jobbar på att klara LV 12. Är många som slutat när de trott de var klara med LV 12 men sedan fick bitter se att de inte var det. (Nästan jag med) Jag var lite fundersam över det också. Tror att det är som när man får bättre lungor. Strecket blir inte längre men den sjunker långsammare när man dycker. Så det är nog så att när du blir skadad så försvinner mindre från armor sträcket än innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tackså mycket kompis!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tackså mycket kompis!! Ingen fara. Bara så du inte missuppfattar, det är 12 Level INTE uppdrag. Du ska nog rädda ett 50-tal personer innan du klarat LV 12. Ett tips, se till att din karaktär ätit ordentligt innan du börjar. Finns inget jobbigare än när man är på LV 10 och CJs mage börjar kurra och musklerna försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 level 12!? Det ska alltså stå minst 13 längst upp til höger! Varje gång man dödat nån så blir det ett nummer högre! Måsta vara levrarna va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 level 12!? Det ska alltså stå minst 13 längst upp til höger! Varje gång man dödat nån så blir det ett nummer högre! Måsta vara levrarna va?! Den siffra det står LV framför menar jag. I början räcker det med en per LV men sedan blir det fler och fler. Kom till LV 7 och då hade jag dödat 28 pers tror jag. När det står LV 13 så har du klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tack så mycket för hjälpen! verkligen snällt! Nä, nu ska jag sjuka mig från jobbet o gå hem o spela!!!! AAaaaaahahahaha älskar att jobba!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det dåliga med vigilante med polis är att polisjävlarna börja jaga en.. det är förjävligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det dåliga med vigilante med polis är att polisjävlarna börja jaga en.. det är förjävligt!!! Det håller jag med om. Tycker att R* borde ändrat på det för det är totalt orimligt igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Man tål 150% mer, strecket blir inte längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts