Topp3 Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Microsoft Håller med till 100%! Håller med om vad? Alla skrattar. Meh, jag ville ju inte ha en ny sida. Redigerad 3 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Visst är det jobbigt om man ska snacka om Microsoft Håller med till 100%! .. men säg Microsoft W-ord eller nåt.. eller "Microsoft Word" är väl bäst? Själv struntar jag i ordet.. Och eftersom Stell gillar det, och stell är helig *host* så ska det vara kvar btw henkibojj --> <span style='font-family:Arial'>word </span> Staffan den allmäktige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Håller med till 100%!... w0rd?? hehe EDIT: skriv "Håller med till 100%!" () med en NOLLA, w0rd! *visk* Säg inget till hultisbultis *visk* Redigerad 3 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Meh, jag ville ju inte ha en ny sida. Tro mig, man blir van. Det händer nämligen mig hela jämra tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Staffan den allmäktige Han heter inte Staffan men jag gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Testar en grej här, om den funkar kan intelligenta ta reda på hur jag gjorde: w.ord! hmm, den funkade men det blev mellanrum. Denna då: word hahaaaaaaa! Den funkade! gotcha, hultan!! Word, det funka', wee... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Han heter inte Staffan men jag gör det. Han heter Staffan, så det så! Men han vill inte bli kallad det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Han heter Staffan, så det så! Men han vill inte bli kallad det... Stellan heter han väl? Sorry för off-topic, smiska mig rosa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Är det bara jag som skiter fullständigt i vad StellHell heter på riktigt? http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/icw/006.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Japp! word word word word word word word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Eller så kan man bara säga "Ord"... Microsoft Ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Eller så kan man bara säga "Ord"... Microsoft Ord! Härlig humor du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Han heter Staffan, så det så! Men han vill inte bli kallad det... Ja, eller inte. Jag heter Stellan men folk som inte känner mig och typ bara har hört mitt namn en gång innan tror alltid att jag heter Staffan. Därför stör jag mig som helvete på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ja, eller inte. Jag heter Stellan men folk som inte känner mig och typ bara har hört mitt namn en gång innan tror alltid att jag heter Staffan. Därför stör jag mig som helvete på det. Stellan är finare än staffan tycker jag Har detta blivit en stellhell topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Lotto Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Microsoft Håller med till 100%!. Hahaha, man tror ju liksom att hela Microsoft håller mer till 100%...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ja, eller inte. Jag heter Stellan men folk som inte känner mig och typ bara har hört mitt namn en gång innan tror alltid att jag heter Staffan. Därför stör jag mig som helvete på det. OT: Samma med mig jag HETER MAnne men människor kan typ säja Är det en förtkortning av Magnus eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts