Meller Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Håller med till 100%! är riktigt grymt! Jag vill ha kvar det... ---------------------------- You can't spell DISAPPEARANCE without EAR, you get old, your sight goes, then you cannot hear Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Håller inte med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Håller med till 100%! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Håller med till 100%! Håller med till 100%! lol? nämen, ta bort skiten - ett anspråkslöst förslag. Det ser bara dumt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Håller med till 100%! lol? nämen, ta bort skiten - ett anspråkslöst förslag. Det ser bara dumt ut. Tycker det ser trevligare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tack och lov e jag gnagare! (:!!! måste bara testa skriva Håller med till 100%! för att se vad som händer förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Hmm, en gång skulle jag skriva "w0rd på det!", då vart det "Håller med till 100%! på det!", kanske vart lite fel? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Måste bara testa - Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Om ni så gärna vill testa så klicka på "Preview Post" när ni har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det enklaste vore väl om alla forumanvändare slutade använda ord som inte finns i det svenska språket och istället höll sig till ord som gör det. Vill ni säga engelska ord vi svenskar har lånat, eller tagit, kan ni väl säga "action", "cool" eller "team". Gott nytt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Aldrig att ni tar bort mitt fina "ord".. Minns det som igår när hultan tog bort "w0rd" från detta forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Testar en grej här, om den funkar kan intelligenta ta reda på hur jag gjorde: w.ord! hmm, den funkade men det blev mellanrum. Denna då: word hahaaaaaaa! Den funkade! gotcha, hultan!! Redigerad 3 januari, 2005 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Testar en grej här, om den funkar kan intelligenta ta reda på hur jag gjorde: w.ord! hmm, den funkade men det blev mellanrum. Denna då: word hahaaaaaaa! Den funkade! gotcha, hultan!! Hotta fack ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Håller med till 100%! Redigerad 3 januari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) *BORTA* Redigerad 3 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ersätt "w0rd" med Håller med till 100%! istället och ta tillbaka normala "word". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Visst är det jobbigt om man ska snacka om Microsoft Håller med till 100%! .. men säg Microsoft W-ord eller nåt.. eller "Microsoft Word" är väl bäst? Själv struntar jag i ordet.. Och eftersom Stell gillar det, och stell är helig *host* så ska det vara kvar btw henkibojj --> word Redigerad 3 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Håller med till 100%! Microsoft Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts