Henkibojj Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ja, kalla mig dum och att det här är en helt onödig topic, men vad hände med w-o-r-d? jag skrev det (alltså ihopsatt) och det blev autotexten "Håller med till 100%!," - hur länge har det varit så? Och finns det några fler autotexter? BTW så var det iofs länge sen, men ändå kul: På CS skrev jag "lotto" och det kom en autotext, något i stil med "jag är en jävla idiot som ine inser mina egna brister på erfarenhet och teknik, utan skyller hellre på andras tur" Och, återigen, sorry för den säkert onödiga topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Håller med till 100%! Redigerad 13 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har för mig att hultan tyckte att de va jobbigt när alla skrev w-o-r-d, så han ändrade de till Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har för mig att hultan tyckte att de va jobbigt när alla skrev w-o-r-d, så han ändrade de till Håller med till 100%! du har så rätt =D därför en del skriver W0RD i ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det borde tas bort enligt mig. Bara störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Näj, nu ska jag ta och skriva ett arbete med Microsoft Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Japp, det är jobbigt när man ska skriva Håller med till 100%!- Pad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Håller med till 100%! Redigerad 13 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har för mig att hultan tyckte att de va jobbigt när alla skrev w-o-r-d, så han ändrade de till Håller med till 100%! Snarare att många användare tyckte det var jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Snarare att många användare tyckte det var jobbigt. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Håller med till 100%!! Redigerad 13 december, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 men förfan. w0rd (eller w-o-r-d) är ju snyggare än Håller med till 100%!. Det är dessutom ett riktigt, språkligt korrekt, uttryck. Inte som lol. w0rd finns ju på riktigt och "Håller med till 100%!" blir ju bara töntigt. Jag blev asirriterad av att se det autotextat ist.f. det jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Håller med till 100%! (på mig själv, bara för att göra denna topic ännu jobbigare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) *TAGIGT BORT* Redigerad 13 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Om jag inte minns fel censurerade Hultenius w0rd för att varje gång någon skrev det i en tråd frågade folk vad han som skrivit det menade. Det var på den tiden när uttrycket var så pass nytt här på forumet att bara en bråkdel av medlemmarna visste innebörden av w0rd. Visst är det lite irriterande ibland, särskilt om man vill säga något om Microsoft Håller med till 100%! men vi har ju haft det så länge jag tycker det ska få vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Om jag inte minns fel censurerade Hultenius w0rd för att varje gång någon skrev det i en tråd frågade folk vad han som skrivit det menade. Det var på den tiden när uttrycket var så pass nytt här på forumet att bara en bråkdel av medlemmarna visste innebörden av w0rd. Visst är det lite irriterande ibland, särskilt om man vill säga något om Microsoft Håller med till 100%! men vi har ju haft det så länge jag tycker det ska få vara kvar. men... byt till "Håller med till 100%!! (betyder håller med)" och ta bort det efter en månad eller någe. och det är inte snyggt med Håller med till 100%!. det ser bara, ungefär, töntigt ut. Och som sagt finns ju uttrycket på riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Tack och lov e jag gnagare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Tack och lov e jag gnagare! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) Håller med till 100%! är riktigt grymt! Jag vill ha kvar det... ---------------------------- You can't spell DISAPPEARANCE without EAR, you get old, your sight goes, then you cannot hear Redigerad 14 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts