Crice Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Okej, picture this; Du är hemma för att du låtsas vara magsjuk (hemma från skolan), och din mamma är också hemma, hon sitter och jobbar i vardagsrummet. Hur lyckas du spela magsjuk en hel dag, och vad kännetecknar sjukdomen? Behöver lite, ehm, hjälp med detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 säg att du har diarre och gå in på toan hela tiden... Säg att du vill inte gå på toan i skolan och det. Måste diarre låta så äckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 säg att du har diarre och gå in på toan hela tiden... Säg att du vill inte gå på toan i skolan och det. Måste diarre låta så äckligt Mjo, tänkte köra något sådant. Wish me luck. (Måste skippa ett svårt jävla matteprov idag, och skolan har en internetsida där de antecknar all frånvaro, så direkt skolk är inte en möjlighet)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Japp diarré är nog bäst. Om du fejkar att du spyr så finns chansen om hon bill kolla hur det är med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Mjo, tänkte köra något sådant. Wish me luck. (Måste skippa ett svårt jävla matteprov idag, och skolan har en internetsida där de antecknar all frånvaro, så direkt skolk är inte en möjlighet)... Hacka dig in på databasen och radera att du vare borta den dagen Och sen så går du på toan ungufär 7 gånger under hela dan, och sen när du kommer ut kan du säga, jäklar, å fy f*N Brukar funka för mig, iaf dom 4 gånger jag gort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Har klarat det perfekt. Tack för all hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 En nackdel om du fakade diarre eller så... Det går nog inte över på en dag . Så var hemma imorn och KANSKE övermorrn också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 En nackdel om du fakade diarre eller så... Det går nog inte över på en dag . Så var hemma imorn och KANSKE övermorrn också... Beror väl på vad som har utlöst det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 En nackdel om du fakade diarre eller så... Det går nog inte över på en dag . Så var hemma imorn och KANSKE övermorrn också... Vinterkräksjukan varar i 1-3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 En nackdel om du fakade diarre eller så... Det går nog inte över på en dag . Så var hemma imorn och KANSKE övermorrn också... hmm skulle nog inte kalla det en nackdel snarare härligt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Orka skolka... lata jävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Orka skolka... lata jävel. inte för att jag direkt gillar att folk skolkar, men för det första tycker jag inte du har något att göra med att han skolkar, i varje fall inte komma med kommentarer "Orka skolka... lata jävel." som förövrigt kan tolkas som kränkning. (?) Han kan ju ha sina skäl till att skolka, inte pluggat på prov så han kanske vill ha lite extra tid att träna på det? Kanske är mobbad? Kanske är rädd för att någon lärare ska skälla på honom för något han gjort? Eller så är han helt enkelt lite less på skolan och är s.k. "Skolsjuk" (Som jag tippar att de flesta här har varit?)... men jag vet inte, och inte du heller för den delen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 när jag ska vara "sjuk" så håller jag tempen mot lampan och försöker pricka så att den står på 38,5. varför just 38,5?? om det blir ca. 39,5 börjar päronen tycka synd om dig, det är lite småtaskit att oroa dom för mycket. blir det ca. 37,5 kan dom skicka iväg dig till skolan iallafall, om man nu te.x har matteprov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 du kune säga att du hade huvudvärk de går inte kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har en kronisk tarmsjukdom och det är typ bara o säga att jag har JÄTTE-ont i magen... "lilla gubben, du behöver nog inte gå till skolan idag om du känenr dig så dålig " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts