Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 stoppie och wheelie oxå... hur länge har du klarat de?? jag har klarat 3s stoppieeoch 10s stoppie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 wheelie: 162sek stoppie: 10sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 wheelie: 162sek stoppie: 10sek va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ja...?? vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 ja...?? vad?? Han är helt vild för att någon har slagit hans rekord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Han är helt vild för att någon har slagit hans rekord! hehe, ja antagligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 detta är gta3 forumet inte vice forumet kom i håg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 men ja har ju gått på fyrens ö... kom upp med en båt.. där åkte jag upp i rymden.. åsså landa jag på fyren... är det sånt som är solid.. att man bara flyger upp i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts