leksand4ever Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Det är ju ganska svårt och landa med dodon finns det något annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) Det är ju ganska svårt och landa med dodon finns det något annat sätt??? Du kan bara komma dit genom att flyga, men marken är inte solid så det är ingen mening med att kamma dit. Redigerad 7 december, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag har hört att fyren är solid men inte marken...Är det så??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) Jag har hört att fyren är solid men inte marken...Är det så??? Jo fyren är solid för jag har krockat i den. (Trodde att den inte var solid) Redigerad 7 december, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 ladda hem ultimate trainer 3.5 tror jag att den hette och med den kan du göra så att du landar på fyrens topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Detta ämne vad det första jag frågade om... *nostalgi tripp!!!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Fyren och ön som den står på är solida... men de är inte så detaljerade, det är nästan som en ända stor genomskinlig box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 (redigerad) Dum som jag är, så får jag för mig att göra vissa saker. Men hursomhelst, ta en Reefer, kör upp til kanten på klippan (där bakom, mot havet) och börja hoppa baklänges. Alltså håll ner "Gå-bakåt"-knappen och tryck som en idiot på hoppknappen så kommer du upp till slut. Men det är inge roligt där uppe, och så glider man neråt hela tiden. Redigerad 12 december, 2002 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Va på ön för några minuter sen. Tråkig info: Om man går ner ett steg kan man inte gå upp det steget igen. Längst ner på ön där det finns en konstig platta är marken inte solid i mitten. Det är as-svårt å landa där.. (Jag tog en polisbil och landa högst upp på ön. Hade dock lite fusk...) Betyg: 0/5 As-dålig ö. T.o.m Ghost Town är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Dom skulle satt ett Hidden Pakege högst upp på fyren.... Det skulle nog vara lite krongligt att komma åt den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Dom skulle satt ett Hidden Pakege högst upp på fyren.... Det skulle nog vara lite krongligt att komma åt den... Bra idè man måste vara skicklig med dodo då...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Bra idè man måste vara skicklig med dodo då...! Man kan inte ta hidden packages med fordon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Synd.. men tänk om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Synd.. men tänk om.. Det hade varit kul om man kunnat hoppa ur dodon uppe i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 på vice city kan man ju hoppa ur bilen i farten, kan man det på flygplanet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 PÅ VC ska man köra med moppen eller mc och köra upp på ett hopp och precis när man e i luften hoppar man av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 det e coolt när man e på en raksträcka och hoppar ut ur bilen i HÖG fart..KNIGHT RIDER typ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Kan man göra trick med motorcyklarna i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Njae trick och trick... Man kan hoppa över saker och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 stoppie och wheelie oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts