themuppa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 tjena vad har ni sett för easter egg's jag har sett en :"> längst upp en på den röda bron och där står det det fins inga easter egg's här försvinn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Sjuuuuukt gammal upptäckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 tjena vad har ni sett för easter egg's jag har sett en :"> längst upp en på den röda bron och där står det det fins inga easter egg's här försvinn Det vet nog alla om här redan, gammal nyhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 sry de va det ända jag hittat och så ha det hänt mig att ett plan har störtat på stranden i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Men plan som störtar e inget easter egg. När jag körde uppdraget (SPOILER) när man ska döda officer polawski (eller hur det stavas) så störtade ett flygplan typ 1 meter från hans bil. Om det bara hadde störtat lite åt sidan så hade jag klarat uppdraget p.g.a ett störtande flygplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Men plan som störtar e inget easter egg. Precis, det störtar plan lite titt som tätt i SA, inget ovanligt tyvärr... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 har sett ufo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 på tal om störttade flygplan, ska det flyga in ett flygplan i "stora föda bron" i slutfilmen? det gjorde det för mig igår när jag klarade av SA för andra gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Har aldrig sett ett plan krascha. Jag visste inte det på röda bron, thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Är också en av de ovaliga som inte sett ett plan krasha nära mig. Trots timmar på Mt. C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts