Butcher Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jo jag skulle vilja veta vilken byggnad inne i stan i Los Santos man kan hoppa från?? Finns ju många byggnader som är relativt höga, men hur vet man vilken??? Ska väl vara nån byggnad man kan gå in i o sen transporteras längst upp i, eller har jag helt fel?! Eller e detta nåt som låses upp senare?? Berget har jag redan hoppat ifrån, men det e sånt jobb o ta sig upp igen... Gärna en karta eller nåt ni kan visa mig med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 här. gå in mellan pelarna, fallskärm finns på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Finns en fallskärm högst uppe på det höga radiotornet bredvid "The big ear" också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Och på mt chilad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Och på mt chilad Och därifrån hade han inte hoppat redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det högsta huset med en helipad på är basejumphuset i LS... Är the big ear verkligen så stort att det finns en parachute...det visste inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Det högsta huset med en helipad på är basejumphuset i LS... Är the big ear verkligen så stort att det finns en parachute...det visste inte jag. Opps!! Tyckte du skrev Mount Chiliad Redigerad 4 januari, 2005 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts