themuppa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag har sett någon ska på himelen på sa den va vit och åkte rätt snabbt och blinka de det ailien elle? har ni sett någon vad har ni sett när var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Du gjorde nyss en Topic om detta! Lär dig vad Search betyder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag fattar typ inte vad du har skrivit :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 asså typ en boll som flyger snabbt och blinkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 asså typ en boll som flyger snabbt och blinkar men sök! det finns massor med trådar med samma sak. + gör inte 2 trådar om samma sak heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 asså typ en boll som flyger snabbt och blinkar haha..ser 10 varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 themuppa, lär dig svenska. man fattar inte ett ord av vad du skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 e du född bakom flötet elle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 bollen är ett vanligt flygplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det är väl kometer/meteorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 asså jag tycker dom där prickarna(på sa) liknar dom som flyger runt när man startar ps2:an då flyger ju några prickar och jag tycker dom ser jätte lika ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tyvärr är det antagligen flygplan. Finns det UFO i spelet så lär man se att det är UFO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 sen har jag varit med om en lustig grej jag vet att en del har sett flygplan som har störtat i de där berget jag såg ett plan som störtade vid stranden i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 men det är ju inte ovanligt att se sånt ju! jag såg ett sånt på the big ear, men asså det är ju bara flygplan på natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Varför komemr det så jävla många trådar om det hela tiden!?! "OMG L0l J4g såg ätt Uf0 i SA!1 " Redigerad 13 december, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts