Ocke Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 jag behöver hjälp med cop land tips tack? <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ludde Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Vad har du problem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) jag behöver hjälp med cop land tips tack? <_< hur långt har dy kommigt men om du har spränkt affären så innan du ska in i marknaden ställ en helikopter i närheten som du kan ta fort och flyga där ifrån så är rästen lätt Redigerad 7 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Få bort polisen efter att du har sprängt cafet är=R1, R1, circle , R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Få bort polisen efter att du har sprängt cafet är=R1, R1, circle, R2, Up, Down, Up, Down, Up, Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 äh...fjoll-taktik...ta bara polis bilen som har utanför och sno gärna ett snabbare fordon sen är det bara köra till Pay'n' Spray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag klarade det med alla poliser efter mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 jag klarade det med alla poliser efter mig Jag med men jag sa åt att min polare att det går snabbare om man kör till Pay n Spray men han loosa så provade jag och ¨å klarade jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 äh...fjoll-taktik...ta bara polis bilen som har utanför och sno gärna ett snabbare fordon sen är det bara köra till Pay'n' Spray Du är verkligen mest macho på GTAsajtens Forum du, ADLance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Vad har du problem med? att fly från snut-rövarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 ja ja men har klarat det nu så nu är problemet att jag kan inte klara no escape? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 läs topicen "no escape".. har precis skrivit hur man ska göra där.. e rätt enkelt egentligen..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts